[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 20:01

Sussie85 schreef:
FE: super hoor! Gefeliciteerd met je derde prijs!
Leli: dat wordt nog even flink conditietraining doen voor Castenray!
Jantine: Uk had het naar zijn zin op de buitenrit!
Roos: veel Twente supporters in dit topic volgens mij.Texelse: leuk dat ze morgen naar Beukers gaan!

Ikke niet hoor :D heb een schurft hekel aan voetbal

Sussie85

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 20:03

We kunnen elkaar de hand schudden Marijke: ik heb ook een bloedje hekel aan voetbal!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 20:05

En het allerergste vind ik het commentaar van de ''fans''
Alles moet altijd beter en er is altijd wel een oneerlijke scheidsrechter :O

En de mensen die sjagerijnig worden omdat ''hun'' club verloren heeft 8)7

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 20:06

Sussie85 schreef:
We kunnen elkaar de hand schudden Marijke: ik heb ook een bloedje hekel aan voetbal!

Same here! Ik zit maandagochtend ook altijd met mijn oordopjes in.... De hele ere-, eerste divisie, duitse, engelse, Spaanse en Italiaanse competitie wordt uitvoerig besproken :')

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 20:06

Mootje schreef:
Sussie85 schreef:

Same here! Ik zit maandagochtend ook altijd met mijn oordopjes in.... De hele ere-, eerste divisie, duitse, engelse, Spaanse en Italiaanse competitie wordt uitvoerig besproken :')

:r :r :r
:7

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 20:08

De pauzes tijdens het werk in de supermarkt op maandag werden altijd door mijn collega's benut om al het voetbal van dat weekend volledig na te bespreken. -O-

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 20:10

Hier is het gewooon 'voetbal' onder werktijd... Pas om een uur of half 10 zijn ze uitgekletst en beginnen om 8 uur :z

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 20:10

Ik heb nooit begrepen dat mensen het kunnen hebben over "we" hebben verloren/gewonnen.... heb je meegespeeld dan?!?! -O- De spelers hebben gewonnen of verloren, de supporters niet.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 20:12

:') lachwekkend vind ik dat altijd F_E

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 20:14

Voebal? Was da? :+

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 20:19

Mootje schreef:
Wata is leuk <3 hij had er zin in! Dit seizoen nog een L debuut?

ja heb al genoeg punten om over te gaan, markelo sta ik op de wachtlijst daar zou ik nog B, maar anders in Vinkega mijn L debuut :D
@henny ja stond echt laag.... elke hindernis weer hopen dat je paard niet te laconiek denkt en zn benen laat hangen ;)
@ mirthe, waaren een paar wendingen nog wat glad, maar niet meer heel extreem ofzo ;)

voetbal...heb er ook echt niks mee :=

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 20:24

muts_marijke schreef:
En het allerergste vind ik het commentaar van de ''fans''
Alles moet altijd beter en er is altijd wel een oneerlijke scheidsrechter :O

Lijken wel dressuurruiters :D

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 20:27

Mootje schreef:
Hier is het gewooon 'voetbal' onder werktijd... Pas om een uur of half 10 zijn ze uitgekletst en beginnen om 8 uur :z

Voor mijn collega ven de planning is het wel een zege dat een aantal van onze klanten ook fanatiek suporter zijn, seizoenskaart, zelfs een bedrijf met skybox. Dus die kan maandag en vaak dinsdag zijn hart ophalen onder het mom van klantenbinding *D

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 21:21

Een hele schare voetbalfans :') .
Ik vind het ook vreselijk. Alleen als het Nederlands Elftal op pad is, vind ik de oranje koorts nog wel geinig.

Ik denk niet dat we Giga's conditie nog in 1 week bij kunnen spijkeren. Maar rustig aan doen in de cross en daarna gaan we hard aan de slag in het bos.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 21:32

Is Giga nogsteeds niet de oude? Dat duurt wel lang, Lelie...

Edit: Kijk dit nou :')

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 21:47

Wat een duikbootjes die 2 Mootje!
Het is hier errug rustig... zit iedereen al met een kleedje op straat om het beste plekje te hebben om de overtollige bende te verkopen morgen?

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 21:50

Haha, iedereen is zijn oude paardenspullen aan het verzamelen voor morgen, wel graag met SGW shirt aan op het kleedje allemaal, dan kunnen we elkaar herkennen. :D

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 21:51

texelse schreef:
Wat een duikbootjes die 2 Mootje!
Het is hier errug rustig... zit iedereen al met een kleedje op straat om het beste plekje te hebben om de overtollige bende te verkopen morgen?

Nee hoor, hier klaar maken om de stad even onveilig te gaan maken vanavond :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 21:53

texelse schreef:

Ik moet niet vergeten dat ik niet naar mijn werk hoef :')

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 21:55

Nou, dat moet lukken toch? Wekker uit en lekker lang slapen, heeeerlijk!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 21:58

Ik stond vanochtend om 7.15 al te ontbijten, want was om 5.30 al wakker. Zaterdag idem :+
Misschien maar een briefje op de deur plakken _O-

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 22:03

Irritant Mo! Ik ben ook geen enorme uitslaper, omdat je een vast rimte ontwikkeld. Maar nu met al die extra vrije dagen en een zoon die er niet vroeg uithoeft, blijf ik toch echt we een uurtje en soms zelfs 2, langer liggen dan normaal. Moet aankomende tijd ook veel savonds werken. Lekker rustig wakker worden, paard doen en dan om een uur of 1 pas de deur uit. Lekker vind ik dat. Alleen minder lollig als ik dan om half 12 savonds thuis kom en de wekker gaat de volgende dag om 6.15 uur. Gelukkig heb ik daar de aankomende 2 weken geen last van.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 22:04

zo srry niet bijgelezen nu doe ik morgen wel weer.
net een 45min thuis. ol even in de wei/bak zodat hij kon rollen, nou nee hoor keihard racen. heeft ie de benen weer even gestrekt.
vind het slapen ook niet echt fijn maar op en neer rijden wordt mij te gek. lig wel bij de kleintjes op de kamer (basisschool leerlingen) maar die sliepen nu ook pas 1u en waren 6u al weer wakker. maar allemaal netjes blijven liggen tot half 8 dus nog ander half uur gedommeld.
ol was zo gestresst dus waarschijnlijk volgend jaar gewoon 1 dagje op en neer. hij heeft niet gegeten en niet gedronken. maar had wel een giga pak stro in de stal. half 8 vanmorgen waren alle tig stallen al gemest opgestrooid en hadden kuil. toppie van die mensen daar :D
vanmiddag levend tafelvoetbal gespeeld. de kids moesten elke keer maar 2 minuten maar wij dus 10 pff.. ik was keeper maar heb er helaas toch 8 door gelaten. :S haha ik en voetbal gaat niet samen haha.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 22:06

Sinds ik aan het sporten ben en op mijn eten let, ben ik 's ochtend vroeg meteen fit... Dat was een paar maanden geleden wel anders. Helaas ga ik ook erg laat slapen, dus slaap op het moment een uur of 4/5!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 22:12

Pfff Mootje, hoe hou je het vol. Ik hecht toch wel erg aan minimaal 7 uur slaap, al heb ik er ook rare nachten van 0 tot 3 uurtjes tussen zitten....
FE: dan kunnen de oude sgw-shirtjes van de vorige lichting ook we op de kleedjes..

Morgenochtend hoef ik niet vroeg, maar LieveLotte (die de harten van Margreet en Noor ook gestolen heeft geloof ik) slaapt hier, dus ik moet afwachten hoe vroeg/laat ze wakker is. Ze ging er laat in, want om half 10 liep ze nog te "hereberen en uitemuiteren" door de kamer. Middelste gaat morgen met jongste mee voor een paar oefenrondjes, dus dan heb ik de oppas. Ze vertrekken al om 6.30, dus dat zou of voor Lotte heel vroeg opstaan zijn, of voor mij. En zo kunnen we lekker blijven liggen als we dat willen.