[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 16:31

Die is wel heel gaaf Danielle!

Hier valt het eigenlijk nog best mee met de sneeuw als ik zie/hoor wat er elders is gevallen!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 16:32

daNiielle_ schreef:
Aangezien sommigen op zoek zijn naar een nieuwe topper..
http://www.youtube.com/watch?v=dgxjlLeN ... re=related

Super fijn en vriendelijk paard. Vanaf 1.30 ergens zie je een crossparcours.
Springt voorzichtig en werkwillig.

Texelse beterschap voor de mensen/hond bij jullie! :(:)

gaaf paard :j

leuke armband!

Hier ligt zo'n 5cm.
ga zo denk ik even sleeen met m'n poown :P

Kris

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 16:32

Ja, echt super mooi! Ik wil er ook zo eentje van mijn helaas veel te vroeg overleden knollie.
Bianca, ik kan over een half uurtje weg op de zaak, maar de paardjes gaan mij vandaag ook niet zien hoor ;)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 16:48

Hier is het inmiddels gestopt met sneeuwen. Kan vanavond na 20 uur in de binnenbak en morgenochtend voor 10. Wel ff behelpen maar ja.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 17:42

@ Danielle die is gaaf. Ik heb gruwelijke spijt dat ik niet wat haren bij mijn ruin heb afknipt maar ja het was ook niet de bedoeling dat hij achterbleef.

Hier ligt misschien 1cm sneeuw

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 17:50

Mooie armbanden Danielle!
Volgens mij heb ik nog een heel stuk van de staart van mijn eerste paard boven liggen (is al meer dan twintig jaar oud denk ik).

Oh, die sneeuw -O- .
Gelukkig was ik wel zo helder om gisteren al een pak kuilgras naar binnen te halen, anders hadden we vanavond moeten gaan lopen martelen. En dan nu maar hopen dat de sneeuw binnen een paar dagen weg is.............. maar dat ziet er niet echt naar uit als ik de weersverwachting zo zie.

Ik ga de monsters nu nog maar even wat kuil geven. Dat is dan weer een voordeel van thuis werken: kan ik ze overdag paar keer voeren.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 17:54

Zo, "effe" naar stal. Deed driedubbel zo lang over de rit als normaal. Kwam ook door het ongeval op de A28 denk ik. Iedereen ging binnendoor. Terugweg ging iets vlotter. Wel waren ze al aan de gang met sneeuwschuivers hier.

Bianca, ik zou idd naar Hulshorst, maar ik ga zowiezo niet. Of de wedstrijd nu afgelast wordt of niet.

Sannnn, rond 15 uur zou de definitieve lijst online staan, maar er staat nog niks. Denk dat ze nog aan het steggelen zijn om het wel of niet door te laten gaan. Ik ga iig niet.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 18:06

Leli, het is maar 1 armband maar van verschillende kanten fotos.
Mijn zus dacht al dat het er 3 waren :P

Er zijn toch ook kampioenschappen dit weekend??

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 18:09

Oja, je armband. Erg mooi gedaan en op een aparte manier gevlochten!

Inmiddels staat ook de startlijst voor de wedstrijd van morgen online. Die gaat dus vooralsnog gewoon door....

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 18:20

Mooie armband! Mn zusje gaat ook nog iets laten maken van haar paard die ze verkocht heeft. Ben benieuwd.

Ik zie allemaal leuke paarden op internet haha!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 18:35

Mooie armband zeg! Ik vind die bedels eraan iets te, maar het idee erg leuk. Bij wie heb je die laten maken? Ik heb nog heel wat vlechten manen van Vies waar ik iets leuks van wilde laten maken, maar alles is zo duur. Ik heb twee jaar terug van die hangers laten maken met kralen eraan. Vind ik ook erg leuk als aandenken, alleen ik gebruik ze nooit. Ik heb ze aan de muur hangen.

Sneeuw, blegh! Ik vind het heel erg mooi, echt waar, maar zo vervelend! Ik heb uren in de kelder van de universiteitsbieb staan kopieren, kom ik buiten, is er een heel dik pak sneeuw bijgekomen. :=
Ik ben nu weer veilig thuis en ook hier blijft het sneeuwen. Ik denk dat er al zo'n 10cm ligt. Ik zal zo eens een meetlintje meenemen naar de tuintafel.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 18:40

Zonder de bedels zou het alleen een sluitketting zijn. Je kan zelf kiezen wat je er aan doet.
Ik heb 1 met aan beide kanten een hoofdfoto, een bruine glaswerk kraal en dat paardje.

Www.beadalot.nl kan je ze laten maken.
Helemaal niet duur! Omdat ze net begonnen is nog niet veel voorbeelden dus misschien zijn er binnenkort nog leukere manieren van vlechten.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 19:17

Ga zo bijlezen.... Ben net thuis :)
Heb eerst bij ons op de kade even de auto uitgeprobeerd in de sneeuw. Wat een verademing zijn winterbanden!
Daarna naar huis gereden, maar men rijdt of op zomerbanden of domweg beroerd :x
Gelukkig voer er een dubbele pontdienst, waardoor ik supersnel thuis was!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 19:28

Ga je sowieso niet Sim? als het niet meer gaat sneeuwen zijn de wegen morgen weer goed.
Ik wacht morgen even af hoe de wegen zijn. Heb ze nu al paar keer langs horen komen en heb hier thuis ook pad goed schoon. Moet morgen toch rijden en aangezien op club de bak bevroren is haha.

Mooie armband!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 19:45

Danielle, braaf & aansprekend paard :j Ik weet alleen niet wat ik van zijn draf vind :o
Gave armband!
Lees bevroren binnenbakken, afgezegde wedstrijden, wel / niet met de trailer op stap....
Mendy heeft pijn in haar voeten. Ik zou je echt aanraden om eerst te investeren in hardloopschoenen! Blessure van het hardlopen is zo opgelopen en ze zijn ook erg hardnekkig!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 19:55

@ Mootje ik vind zijn draf ook niet echt wat. Heb het idee dat hij achter niet zuiver loopt.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 20:00

Als je hem van voor losser laat en met je been er aan rijdt gaat hij fijner draven.
Vind dat hij hier zo strak gehouden wordt.

Hij is rontgologisch goedgekeurd, klinisch ook dacht ik.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 20:01

Sannnn schreef:
Ga je sowieso niet Sim? als het niet meer gaat sneeuwen zijn de wegen morgen weer goed.
Ik wacht morgen even af hoe de wegen zijn. Heb ze nu al paar keer langs horen komen en heb hier thuis ook pad goed schoon.

Nee, ik ga zowiezo niet. Heb 2 dagen niet kunnen rijden en dan ga ik geen parcours springen. Met de kou en harde grond lopen ze buiten ook niet tot weinig en ik heb geen zin in blessures. Misschien te voorzichtig, maar ik neem liever geen risico's.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 20:04

Danielle, daar kan ik mij wel in vinden :j Sommige stapstukken stapt hij l.a. erg kort, maar andere stukken loopt hij gewoon mooi rad. Ben benieuwd naar een draffilmpje als hij los loopt!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 20:06

Hij staat niet meer hier dus dan zou je moeten mailen voor een ander filmpje, hij is nu bij zijn eigenaresse tot hij verkocht is.

Help.. Wij springen altijd in een groepje van 3, maar we willen de les van locatie verplaatsen. We krijgen alleen de instructeur maar niet te pakken!
Zou stom zijn als hij morgen staat te wachten. :=

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 20:08

Wat een leuke armband! Apart gevlochten.

Hier ligt nu wel meer dan 10cm. Vanmiddag maar even geschaatst, ben ik toch nog in beweging met dit weer. Paarden even een aai gegeven. Aline is even naar de tandarts geweest voor de zekerheid. Maar viel mee gelukkig. :)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 20:10

_Sim_ schreef:
Nee, ik ga zowiezo niet. Heb 2 dagen niet kunnen rijden en dan ga ik geen parcours springen. Met de kou en harde grond lopen ze buiten ook niet tot weinig en ik heb geen zin in blessures. Misschien te voorzichtig, maar ik neem liever geen risico's.

Okee, inderdaad eigen keuze. Ik ga denk ik wel, de wegen zien er al stukken beter uit en het gaat niet vriezen. Moet toch rijden en tot vanmiddag heeft What hele dagen buiten gestaan en gerend. Ik zie het wel, gaat het niet lekker rij ik alleen los of spring ik alleen rondje B. Rijden moet je toch en daarvoor moet ik toch op pad. :) Denk niet dat het zo'n belemering is voor What om na 2 dagen niet te rijden rondje te springen.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 03-02-12 20:12, in het totaal 2 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 20:11

Danielle, Jammer dat je geen filmpje los hebt.... Ga maar niet mailen, voor het door heb, heb ik dan weer een paard :')

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 20:13

Hahaha :D

Heeft iemand War Horse al gezien?
Ga er vanavond heen..

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 20:16

Sannnn schreef:
Okee, inderdaad eigen keuze. Ik ga denk ik wel, de wegen zien er al stukken beter uit en het gaat niet vriezen. Moet toch rijden en tot vanmiddag heeft What hele dagen buiten gestaan en gerend. Ik zie het wel, gaat het niet lekker rij ik alleen los of spring ik alleen rondje B. Rijden moet je toch en daarvoor moet ik toch op pad. :) Denk niet dat het zo'n belemering is voor What om na 2 dagen niet te rijden rondje te springen.

?? Niet vriezen? De KNMI zegt vanaf zaterdag:
Minimumtemperatuur (°C) -16/-8 -10/-7 -9/-7 -9/-7 -7/-5 -5/0
Middagtemperatuur (°C) -5/-2 -5/-2 -4/-2 -3/-1 -1/1 2/6

Danielle, ik vind hem wel leuk! Valt me mee dat de rest 'm ook leuk vindt, hij oogt namelijk nogal braaf eigenlijk.