Elpharo schreef:Hee Donna....hihi...ja da's waar! Het springkanonnetjeZe oefent thuis ook regelmatig, echt stoer, ik word helemaal geïnspireerd. 4 november is op een zondag, dat komt net minder goed uit. Dus dan toch de 20e. Weet jij of het weer in de ochtend is? Balen overigens van de droes...bah is dat altijd! En ben jij aan het lessen voor je groot rijbewijs?? Dat zou stoer zijn! Succes binnenkort dan denk ik
ze kan gewoon de 20e meedoen hoor en zoals het er nu uit ziet zijn er 2 groepen dus kun je bij je aanmelding een voorkeur aangeven en ik doe mijn uiterste best
droes en al die dingen zijn irritant en erg sneu voor de paardjes die het hebben en degene die er in de buurt staan, want die mogen ook gelijk niets meer
ik ben niet aan het lessen voor groot rijbewijs hoor, maar mijn wagentje noemen we altijd de "vrachtwagen", geen idee wat het anders zou moeten noemen
Ze oefent thuis ook regelmatig, echt stoer, ik word helemaal geïnspireerd. 4 november is op een zondag, dat komt net minder goed uit. Dus dan toch de 20e. Weet jij of het weer in de ochtend is? Balen overigens van de droes...bah is dat altijd! En ben jij aan het lessen voor je groot rijbewijs?? Dat zou stoer zijn! Succes binnenkort dan denk ik
Echt vervelend dat je lichaam je zo in de weg zit nu
Yeeeh. Paard is opgeknapt en we zijn weer lekker aan het opbouwen
Ook voor mij is december geen probleem.
) om te komen crossen