Cross was absolute scheidsrechter in Ermelo, per ring hebben een kwart maar foutloos gereden, heel veel weigeringen op de boot van het water (en de afsprong ook een deel) en veel weigeringen op de combinatie sprong, die na de brug op de hoek van het weiland was gemaakt. Op een gegeven moment hadden wat mensen het door en gingen ze heel snel eerst het water verkennen alvorens de hindernis te springen, daar was na afloop een hele discussie over met betreft het kruisen van je eigen lijn achter de hindernis,maar het werd wel goedgekeurd allemaal. 1 val in het water en 1 op de hindernis waarmee je van achteren het weiland inkomt soort puntje, stond er ook op het NK. Op de trakhener werd redelijk gesprongen wel wat weigeringen, maar eentje echt uitgesloten bij mij. Wel enorm gekke sprongen op dat ding gezien.... veel kropen ook behoorlijk dicht tegen de linkerbuitenkant aan. Zal eens kijken voor wat foto's.
Nee ik ga in WW rijden, ik was hinderniscontroleur in de cross, alhoewel ik vandaag wel hoorde dat ze een uitzondering gaan maken met deze cross, dus mensen hadden wel in Ermelo mogen rijden en alsnog WW.
Hadden ze de grotere watertrakhener in de L cross of dezelfde als bij het NK? Jammer dat ik niet kon kijken, hopelijk kan ik hem volgend jaar wel rijden!
bianca1980
Geplaatst: 16-08-11 21:51
Sannnn schreef:
Hadden ze de grotere watertrakhener in de L cross of dezelfde als bij het NK? Jammer dat ik niet kon kijken, hopelijk kan ik hem volgend jaar wel rijden!
Nee...de grote met alternatief zoals jullie hem ook gelopen hebben. NK had de B element.
Was de cross helemaal het zelfde dan als toen? Of dat niet? Veel vragen he.
bianca1980
Geplaatst: 16-08-11 21:54
Sannnn schreef:
Was de cross helemaal het zelfde dan als toen? Of dat niet? Veel vragen he.
Iets veranderd aan het begin(1 tot en met 4 zeg maar), die ging nu niet over het weiland, maar over de bak en het middenpad naar achteren, dat smalletje was eerst H8 was, was nu 4, de brug ging je nu ook over en daar hadden ze een hindernis neergezet naar beneden toe. Er stonden nu ook wijnvaten in het tweede weiland. Het achterste deel van het tweede weiland en de waterbak waren gelijk evenals de laatste lijn onder de brug combi rijden en dan de laatset 3 dikke sprongen.