Zullen er wel wat eerder af moeten dan normaal..Net even geteld, het is na het bekappen nog precies 10 weken tot 'de' dag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Eigenaresse had toevallig vorige week een hele stapels besteld omdat ze zo belachelijk goedkoop zijn. Ik vind ze ook erg mooi, mooi dik, dubbele stof, niet van die vervelende gladde schurende syntetische stof, maar echt lekker zacht en er zitten nog bilkoorden aan ook nog.
. Vandaag voor het eerst in tijden het dressuurzadel gebruikt en hij liep heerlijk. Binnenkort maar eens starten. Zit te twijfelen gelijk M2 en de M1 overslaan of 1x M1 starten. Met oog op verkoop is M2 wel beter. De oefeningen zitten er wel in.. 
voor Caap. Gelukkig lijkt het niet al te ernstig, hopelijk hersteld hij snel weer helemaal.
!
!

?
moest het meest wennen aan de auto waar ik in reed ( een bmw sport model terwijl ik thuis in een ford transit rij
) en achteruit rijden was wat lastig.
Die Rocky road was gisteravond al op
? _Noor schreef:![]()
![]()
![]()
Whahaha, ik doelde op mijn buurvrouw, Mirthe. Niet op je bit!
. Ben niet zo'n held met Engels dus had echt geen idee 
Moet zelf alleen veel minder nadenken en miepen, zei mijn instructeur ook. Wil dat alles gelijk goed gaat en ga dan teveel rijden. We kwamen er wel zei die. Das fijn om te horen! Over 2 weken denk ik eens BB parcoursje springen hier in de buurt.
jij en lui.. laat me niet lachen hahaha 
Da's nou net waar je hem NIET voor hebt gekocht. Maar idd in de zomer en winterstop is het wel leuk om een beetje te dressuren. Benieuwd naar je filmpjes!
Zijn best veel fimpjes! Ben er nu 1 aan het uploaden, op het einde dat ik parcoursje sprong. Van te voren natuurlijk ook dressuurmatig los gewerkt en alles. Kan ik morgen wel uploaden, maar red ik vanavond allemaal niet meer denk ik. Anders laat ik ze wel andere keer zien als je hier bent weer ofzo! Worden anders wel heel veel fimpjes hier in het topic.