Ja, dit is de laatste keer ijzers voor het veulen Zullen er wel wat eerder af moeten dan normaal.. Net even geteld, het is na het bekappen nog precies 10 weken tot 'de' dag
sanurie
Geplaatst: 14-03-11 19:27
Goedenavond,
Tot 3 uur op school gezeten. Toen met mams even naar de ruitershop geweest. De springschoenen waren nu echt aan vervanging toe, de ene ligt bijna doormidden. En ook nog een super mooie vliegendeken erbij, koste maar een 10 bij een besteding van 25 euro of meer. Hij is wel lekker opvallend: http://static.paardenverzorging.in/cust ... 205-cm.jpg
@ Jetske: Leuke foto's en komt vanzelf dat bo wat minder gespannen wordt. @Bianca: Wow, vet cool. Dat kost ook wel wat idd. Heb je een grote tas ??? Want dan ben ik je bagage @Margriet: Gaaf beest, ik heb ze liever niet met zo'n wit hoofd.
Nu moet ik gauw stoppen, de rest lees ik straks bij. Moet naar dressuurles.
sanurie, die dekens hebben de manegepaardjes ook gekregen Eigenaresse had toevallig vorige week een hele stapels besteld omdat ze zo belachelijk goedkoop zijn. Ik vind ze ook erg mooi, mooi dik, dubbele stof, niet van die vervelende gladde schurende syntetische stof, maar echt lekker zacht en er zitten nog bilkoorden aan ook nog.
caro29
Geplaatst: 14-03-11 19:34
Jeetje wat mag ik weer veel bijlezen... @ Mistid denk niet dat Maureen dat vroeg voor haar zelf.. @ Noor ik ben in Gorssel doorgereden maar nooit een brief gehad. @ Margriet wat een gaaf dier met die bles
Merrie haar been is niet meer warm en lijkt ietsjepietsie dunner. Zij loopt niet echt kreupel maar wel stijf. Heb de ruin weer gereden. Als ik linksom begin dan loopt hij te klieren ga ik in stap van hand veranderen dan is er niks aan de hand . Vandaag voor het eerst in tijden het dressuurzadel gebruikt en hij liep heerlijk. Binnenkort maar eens starten. Zit te twijfelen gelijk M2 en de M1 overslaan of 1x M1 starten. Met oog op verkoop is M2 wel beter. De oefeningen zitten er wel in..
Jetske
Geplaatst: 14-03-11 19:36
Bianca: Wat Gaaf! Kim: Dat is zou idd jammer zijn. Begrijpelijke beslissing. Sim: Ik mis daar op die kalender een aantal crossen, degen eind oktober - begin november, hattem, Barchem en Bathmen. Karen: leuke foto's! Mirthe: Lekker dat je vrij had vandaag! Evelien: voor Caap. Gelukkig lijkt het niet al te ernstig, hopelijk hersteld hij snel weer helemaal. Shanouk: jammer dat je al die crossen moet afzeggen. Vanwege het staken of de controle? Echt veel oefencrossen zijn er idd niet. Jantine: Sem is leuk zeg ! Evony: Haha wat een clown ! Margriet: Dat is wel een heel gaaf beest zeg!
Ik ben al de even dag bezig met school en paardjes. Nu maar weer verder met school, moet zoveel doen voor as week Morgen gaan we naar de zadelmaker voor las' zadel. Die moet opgevuld worden, want die schuift behoorlijk ..
Lau: volgens mij mag je niet klagen met disney Vief: dat hebben wij inderdaad ook, toc en marieke hoefde vorige week niet eens bekapt te worden (was 12 weken geleden) zo netjes sleet het af, bij beat eigenlijk ook niet echt wel weer op ijers Lau: wat voor frustraties heb je ?
Heb net mijn intake les gehad voor E rijbewijs, ging goed moest het meest wennen aan de auto waar ik in reed ( een bmw sport model terwijl ik thuis in een ford transit rij ) en achteruit rijden was wat lastig. Morgen gaan we de dag opleiding plannen
Sim
Geplaatst: 14-03-11 20:58
Wat is er Lau? Sesamstraat gemist? (sorry, is niet beledigend bedoeld, maar als grapje om je op te beuren ). En neem zo'n lekker stuk Rocky-dinges als troost.
Weet je wat ik me wel eens afvraag Laura: waar haal jij de tijd vandaan om alles te doen wat je nu doet? Leren, naar de uni, paarden, bakken, koken, uitjes, vriendje, noem maar op. Volgens mij heb jij veel meer uren op een dag dan de meeste mensen.
Sommige mensen kunnen meer dan 24 uur in een dag stoppen Margreet. Gomir hier op bokt is er ook zo een. Maar Lau heeft weinig slaap nodig, dus dat scheel alweer.
Nou dat lui aangelegd en ik doe te weinig zou ik maar direct uit m'n hoofd zetten hoor, dat geloof ik echt niet. Maar het blijft wel goed van je!!
mistid
Geplaatst: 14-03-11 21:21
_Noor schreef:
Whahaha, ik doelde op mijn buurvrouw, Mirthe. Niet op je bit!
Ja toen ik net ging lezen dacht ik al, volgens mij was dat niet voor mij . Ben niet zo'n held met Engels dus had echt geen idee
Caroline, idd denk het ook niet. Dan moet het wel een heel ernstige situatie zijn daar
Ik moet nu echt voor school bezig. Morgen moet mijn herkansingsdiscussie map worden ingeleverd en mijn groepsgenootje heeft niets gestuurd?
Sannnn
Geplaatst: 14-03-11 21:30
Ben weer terug van springles! Ging lekker. Moet zelf alleen veel minder nadenken en miepen, zei mijn instructeur ook. Wil dat alles gelijk goed gaat en ga dan teveel rijden. We kwamen er wel zei die. Das fijn om te horen! Over 2 weken denk ik eens BB parcoursje springen hier in de buurt. Was ook wel grappig, draafde aan en na 1 rondje.. Wat loopt ie dressuurmatig? Nou niets, behalve dan met SGW. Ga jij nog starten dan? Nou, niet heel veel. Moet je doen man, gewoon van de zomer en met de winterstop. Dat kan die ook super. De 2e al die het zegt. Ben nu bezig met filmpjes op de computer aan het zetten, ben benieuwd of het er ook zo uitziet als dat ik het vond. meer dan genoeg werk aan de winkel dus
CoriienRN
Geplaatst: 14-03-11 21:31
Lau jij en lui.. laat me niet lachen hahaha Lekker toetje idd
Zo paard gereden men had me handen vol!!! belooft wat voor as zondag
Wil ook stiekem een cross-set aangezien ik eurostar dekjes heb en die passen blijkbaar niet onder de devoucoux Dus alles kan de deur uit, en ik dus een nieuw verfrissend kleurtje wil!
Laatst bijgewerkt door CoriienRN op 14-03-11 21:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Sim
Geplaatst: 14-03-11 21:32
Fijn San! Het minder miepen komt vanzelf wel als jij en What meer aan elkaar gewend zijn en jullie elkaar vertrouwen. Leuk dat JH zei dat je ook moest gaan dressuren. Da's nou net waar je hem NIET voor hebt gekocht. Maar idd in de zomer en winterstop is het wel leuk om een beetje te dressuren. Benieuwd naar je filmpjes!
Kwestie niet nadenken maar doen heb ik ook heel lang gedaan. Helaas ben ik toen hard teruggefloten door mijn lijf... Wil ook wel meer doen op een dag maar helaas. Doordeweeks is het alleen eten, slapen, werken en trainen. In het weekend komt sociaal leven er af en toe bij en cc's. @ sannn fijn dat het zo lekker ging.
Sannnn
Geplaatst: 14-03-11 21:51
Ja, Sim. Was idd ook mijn reactie. Zei al nou heb al dressuurpaard op stal staan. Zijn best veel fimpjes! Ben er nu 1 aan het uploaden, op het einde dat ik parcoursje sprong. Van te voren natuurlijk ook dressuurmatig los gewerkt en alles. Kan ik morgen wel uploaden, maar red ik vanavond allemaal niet meer denk ik. Anders laat ik ze wel andere keer zien als je hier bent weer ofzo! Worden anders wel heel veel fimpjes hier in het topic.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 14-03-11 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt