Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
30 x 30 bij mij is hij super geworden, moet hem ook nog in me lijst doen, beetje bij knippen
Laat staan paardrijden!
. (Hij is nog helemaal onbeschadigd, en na een paar keer crossen ziet hij er toch niet meer nieuw uit
)
)en alles nam hij rustig de tijd om uit te leggen en te laten zien waarom een zadel wel of niet goed lag.
.
. Hij leek ook wel verbaasd dat ik er eentje had, is ook niet gek want ik had er zelf ook nog nooit van gehoord
.
Ik heb hem van PB, en de rest heeft het ook weer via Bokt geloof ik 
Sterkte Corien. Ik heb ook een foto groot laten uitprinten van die enquete, hij is heel mooi!
En sorry, ik heb as weekend Veulenkeuring, dus ik kan niet mee. Anders had ik het wel heel leuk gevonden!

Vind het echt zo leuk voor haar, Echt een leuk ding!

Fijn dat je er in ieder geval weer op kunt. Het duwen komt jullie ritme inderdaad niet ten goede. Zou nog veel meer focussen op het rijden van één tempo. Wat ook wel iets hoger mag liggen dan je basistempo van nu lijkt. Denk dat hij voor de sprong dan minder met jou bezig is en een stuk meer kan focussen op de hindernis en mooier gaat springen.
Staat Bull en jou echt heel erg leuk
!

Vond het wel een beetje spannend, maar het was heel erg leuk en 't ging goed 

't Gaat allemaal heel erg rustig zo'n eerste les, beetje schakelen, oefenen om heel rustig met slippende koppeling te rijden enzo. Was vooral vervelend dan dat je er echt 'last' van had. Het was soms alleen iets meer opletten door de wind. Voor of tegen de wind in stoppen bijvoorbeeld

. 

, moest gelijk niezen en tranen, men wat deed dat zeer
was allemaal super in orde (gelukkig nog iets dat goed is) 
werkt een lekker ding joh

Mooi zadel! Die heb ik trouwens niet uitgeprobeerd. Grappig dat je instructeur deze zadels ook heeft! Wanneer ga je weer voor het eerst op cc?