[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 19:44

Ik ga wat noodles eten.. :wave:

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 19:45

Hoezo als je dan weer op je paard zit Mootje??
Ik kan ook niet PB, heb zaterdag M1 debuut en misschien ook nog cross training. O:)
Welke enquete?

De kleur Navy, is dat donkerblauw? Of wat moet ik me daar bij voorstellen.. Als ik dat in tik op google krijg ik ene keer donkerblauw en andere keer bruin achtig iets. Ben bezig op de site van canter namelijk.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 19:46

Dat stond boven aan als soort pop-up :) 30 x 30 bij mij is hij super geworden, moet hem ook nog in me lijst doen, beetje bij knippen :=

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-10 19:49

PB, een glicée is een reproductie van een print (Romein met paard in blauw met goud)
Sannn, Ik kan amper lopen :+ Laat staan paardrijden!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 19:51

Hopelijk alleen spierpijn mootje?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-10 20:06

Ja, mijn onderrug en schouders zitten een beetje vast... Ik voel me net een oude vrouw!
De glicée (ik moet hem alleen nog even ophangen):
Afbeelding

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 21:27

Goedenavond.
Kim: Ik had hiervoor ook een oude Kieffer vzh, behalve dat hij op een gegeven moment niet meer goed paste op Bam begon ik inderdaad ook te merken dat je niet genoeg steun hebt voor de cross en het hogere springwerk.
bvw: Dat ligt denk ik aan wat jij verstaat onder een "diepe zit", het zadel heeft heel zacht leer bij de zitting en knieen, je zit echt om je paard heen en niet er bovenop (heeft wel breed tussenkanaal voor de rug), maar je wordt niet zo in een houding gedwongen als de dressuurzadels met een diepe zit.
Corien: Het zadel viel in dezelfde prijsklasse als de stubben zadels, maar ik heb het "showroommodel" gekocht dus kreeg nog wat korting, das wel fijn voor de portemonnee :D . (Hij is nog helemaal onbeschadigd, en na een paar keer crossen ziet hij er toch niet meer nieuw uit ;) )
PB: Ik heb Godfried laten komen, echt een fijne man, ik heb hem de oren van zijn kop gevraagd over allemaal dingen ( ik vind al die theorie wel interessant B-) )en alles nam hij rustig de tijd om uit te leggen en te laten zien waarom een zadel wel of niet goed lag.
Sann: Navy is donkerblauw! Ik heb hem in het zwart gekocht, ik heb nu verder alles qua hoofdstel en borstuig in het zwart dus dat is wel zo praktisch, blijfgt ook langer mooi.
Mootje: Mooi ding, het word glicée had ik ook nog nooit van gehoord := .

Ik heb nog mijn springinstructeur gesproken om morgen een les af te spreken, vertelde hem over het Ruiz Diaz zadel, blijkt hij twee van die zadels te hebben als wedstrijd zadels :Y) . Hij leek ook wel verbaasd dat ik er eentje had, is ook niet gek want ik had er zelf ook nog nooit van gehoord :+ .

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 21:31

Goedenavond!
Vorstin is aardig onder handen genomen door de Happy Athlete masseuse. Ze zat van de 40 punten ongeveer op 10 punten een beetje vast en 10 heel erg. Ze was wel heel braaf en rustig, ze liet het goed toe. Met rijden erna was ze in het begin behoorlijk stijf. Later werd ze wel veel losser en zakte ze er mooi in. Verder heb ik niets van haar gevraagd. Over twee weken spreken we weer af!
En ik heb idd ook Godfried als zadelmaker :D Ik heb hem van PB, en de rest heeft het ook weer via Bokt geloof ik :D

Lekker dat je eerder naar huis mocht Kim
:(:) Sterkte Corien. Ik heb ook een foto groot laten uitprinten van die enquete, hij is heel mooi!
Super van WW Bvw :D
Hoe was je weekendje weg PB? Lekker dat ze allemaal zo frips waren :+ En sorry, ik heb as weekend Veulenkeuring, dus ik kan niet mee. Anders had ik het wel heel leuk gevonden!
Gave foto Noor! Heeeeel veel plezier op vakantie!
Mooi zadel Evie!
Gaaf ding die glicee Mootje! Sterkte met je rug :(:)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 22:18

Auu Mootje. Dat had ik niet meegekregen. Sterkte met je rug. :(:)
Ken Glicee ook niet, wel mooi!
Ik heb die enquete nooit gezien, komt zeker omdat ik pop up blokker heb.
Vorstin lekker gemasseerd. :)

Ga waarschijnlijk woensdag toch BB springen en misschien B. Vriendin had afgezegd, dus nu kan het wel!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 00:52

MOOTJE @ wat een prachtig ding is dat zeg... :wow: Dat was ook wel te verwachten dat je zo stijf zou zijn, je hebt een dreun gemaakt op die grond.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 07:42

Goede morgen!

Ik ga snel richting kno!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-10 08:11

Goedemorgen!
Corien, Mag je wel naar je paard als je ziek bent? Succes bij de KNO vandaag :(:)
Snoekiej, Vorstin zat dus aardig vast als de HA over twee weken al weer langs komt :oo
Bianca, Zit je op de kazerne of ben je altijd zo laat wakker?

Vriendin heeft o.v.v. keuring (maandag) een paard gekocht :D Vind het echt zo leuk voor haar, Echt een leuk ding!
Ik heb geen last meer van mijn onderrug. Nek is nog wel een beetje beurs. Ik ga dus gewoon paardrijden vandaag :D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 08:27

Morgen :wave:

Heb heerlijk geslapen net.. :)

Mootje: Nare val zo van het filmpje af :(:) Fijn dat je er in ieder geval weer op kunt. Het duwen komt jullie ritme inderdaad niet ten goede. Zou nog veel meer focussen op het rijden van één tempo. Wat ook wel iets hoger mag liggen dan je basistempo van nu lijkt. Denk dat hij voor de sprong dan minder met jou bezig is en een stuk meer kan focussen op de hindernis en mooier gaat springen.
Bianca: Wat een gave set zeg :9 Staat Bull en jou echt heel erg leuk :)!
Corien: Heel veel sterkte zo! Hoop dat ze je daar kunnen helpen en het allemaal toch nog een beetje meevalt :(:)
Shanouk: Vervelend dat Vorstin zo vast zat. Hopelijk heeft hij/zij haar gauw weer helemaal los!
Evie: Gefeliciteerd met je nieuwe zadel :D

Ik heb gister van vriendje een motor-proefles cadeau gekregen. 't Was alleen echt ze*kweer, maar toch gegaan. Woei en regende echt bijna weg (was in Hoek van Holland, dicht bij het strand) Als ik de rem er niet aan hield, begon de motor al spontaan te rijden hihi :o Vond het wel een beetje spannend, maar het was heel erg leuk en 't ging goed :D

Afbeelding
geeft wel een beetje weer wat voor gezellig weer het was :+

Straks nog even druk met mensen die jasjes en laarzen komen passen, wil Woll straks nog even longeren en eind van de middag weer naar stal, want heb vanavond concours in Haaksbergen (springen) :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 08:53

Mootje, wat leuk voor je vriendin! We zullen duimen!
Corien, sterkte bij de KNO-arts.
Vief, leuk maar spannend cadeau, zeker gezien de weersomstandigheden!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-10 09:02

Stoer cadeau, Vief! Het was inderdaad geen motorweer... Laat staan weer voor een eerste les :oo

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 09:10

Het was idd niet het weer wat we besteld hadden :+ 't Gaat allemaal heel erg rustig zo'n eerste les, beetje schakelen, oefenen om heel rustig met slippende koppeling te rijden enzo. Was vooral vervelend dan dat je er echt 'last' van had. Het was soms alleen iets meer opletten door de wind. Voor of tegen de wind in stoppen bijvoorbeeld :D

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 09:39

Stoer hoor Vief, zo'n moter les :D

Ik zal even de paardjes doen en straks werken bij het hotel :).

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 09:40

Goeiemorgen!!

Wow wat stoer Vief!!
Mootje, gaaf ding!
Sann, navy is donkerblauw :)
Evie, wat een mooi zadel! Veel plezier ermee!

TG en Bari hadden lekker vrij gister. TG heeft 'smiddags in de molen gelopen en 'savonds lekker los in de bak. Die was lekker fit! Bari mocht ook lekker los en die was volgens mij nog best moet van het springen zondag.

Vanmiddag weer dressuurles met TG en pas volgende week weer met Bari ivm vakantie van instructrice.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 09:53

Nou ben weer terug!

Men wat een hel!! kreeg een cameratje in me neus geduwt, eerst rechts toen maar links nee toen toch rechts :+, moest gelijk niezen en tranen, men wat deed dat zeer :=
Me amandelen zagen er "normaal" uit niet gek ofzo.
Toen ik bij de bali stond gingen me luiken even op "zwart" dus moest maar even gaan liggen van die vrouw..
Nou alles in gevult medicatie ect, mocht gelijk door naar het in loop spreek uur van de Anesthesie nou bloed druk gemeten, gewicht :o was allemaal super in orde (gelukkig nog iets dat goed is)

En toen veel uitleg informatie mee gehad op papier, dus in november gaat het gebeuren :=

Mootje ja zal wel moeten want niemand anders doet het helaas..
vief was die rij school in hoek van holland tegen over een Tatoo shop? klein straatje in het centrum :P werkt een lekker ding joh :P

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 09:54

Klinkt niet fijn Corien, maar in november gaan je amandelen er dus uit?

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 09:59

Goedemorgen!

Vief: stoer hoor zo'n motorrijles! Het weer was alleen niet zo ideaal.
Mootje: mooie glicée!
Evie: mooi zadel. Fijn dat je hier wel stevig op zit.
TG: veel plezier met je dressuurles.
Snoekiej: dan zat Vorstin toch wel behoorlijk vast. Goed dat je iemand hebt laten komen.
Kim: werkse!
Corien: sterkte bij de KNO-arts!

Weltsieger heeft gisteren een balbetrapping opgelopen in de wei. Kwamen we achter met het binnenhalen. Meteen schoongemaakt en acederm op gespoten. Is helaas wel behoorlijk dik, dus even niet rijden. Balbetrapping ziet er altijd heftig uit maar is meestal in een paar dagen weer helemaal weg. Hoop dat dat nu ook het geval is.

Edit: Dus de onvermijdelijk operatie komt er toch aan Corien? Balen hoor! Maar hopelijk ben je dan wel van alle ellende af.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-10 10:01

Sussie, Heb je flammazine in huis? Dat is echt wonderspul :j
Evie, Ik had nog niet op je zadel gereageerd :o Mooi zadel! Die heb ik trouwens niet uitgeprobeerd. Grappig dat je instructeur deze zadels ook heeft! Wanneer ga je weer voor het eerst op cc?
Corien, Wat gaan ze precies doen in november dan?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 10:02

Stoer Vief! Ga je er ook echt mee om het rijbewijs te halen?
Hopelijk valt alles mee met de vertrapping Sussie.
Corien: Lekker die dingen in je neus he :P

Ben heerlijk net wakker. Gisteren nog een verjaardag gehad die te laat was afgelopen :+

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 10:03

Mootje opereren he ;) aan me amandelen.
Sussie ja helaas wel, maar me vriendin heeft het ook gehad, en die belde net, en zei ook beter zonder als met amandelen ;)
Pb nee niet echt, pff was echt vervelend.. en dan zegt ze: ja nu voel je hem achter in je keel en NIET slikken.. wat doe ik }:0 slikken

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-10 10:04

PB, Lekker toch, een keertje uitslapen? Jij had gisteren iets gepost over 'Hand in Glove' in een ander topic. Wat is die enorm op de voorhand gebouwd trouwens. Dan is er nog hoop voor mijn paard :))