Rosalie123 schreef:AntheaV heeft toch ook aquatraining laten doen bij haar paard? Misschien kun je die eens vragen Shanouk.
Snoekiej schreef:Aquatraining is volgens mij altijd op zo'n loopband. Verder heb je nog zwemmen en een seawalker. Volgens mij is een seawalker ongeveer hetzelfde idee.
Ik meende dat AntheaV met die seawalker haar paard heeft laten revalideren!

, hopelijk is het wat voor Vorstin!!
, mensen vergeten dat we in hetzelfde schuitje
....
. Vervolgens heeft ze een mega poetsbeurt gehad, want ze is echt al enorm aan het ruien
!! Zijn er paarden bij jullie die ook al aan het ruien zijn!? Wo is niet geschoren, zal ook wel mee spelen natuurlijk 
. Tijdens het longeren aan de dubbele longe had Vorstin weer een gekke bui en begon te rennen en te bokken. Ze ging plat door de bocht, net wat te plat, want ze lag ineens op haar zij op de grond! Gelukkig stond ze gelijk weer op en was ze niet in de touwtjes gekomen ofzo. Ze had ook niets en liep niet kreupel. Wel weer lekker voor die spieren, ze viel precies op rechts (rechts is haar slechtste kant). Hopelijk heeft ze morgen nog niets. Ik vrees dat ze toch nog wat terug in het voer moet, want ze heeft steeds zoveel energie en ze mag nog zo weinig 

Paard is uitbesteed. Hij wordt gelongeerd, losgegooid en in de stapmolen gezet deze week. Ik hoop maar dat hij straks weer net zo fijn te rijden is van de week. Ik heb een hele blauwe kont van mijn val van gisteren. Ik kon amper zitten vandaag. Handig met een zittend beroep en een autorit naar Oostenrijk voor de boeg!
en ze trok wel wat naar de buitenkant af en toe, daar waar het lekker open was
.. Maar ging allemaal goed, dan wist ze dat dit niet mocht en zodra ik zei 'Ik heb je wel door' ging ze in vliegende vaart met bokken en al er vandoor, met het idee dat ze toch wel erg spannende en stoute plannen in petto had
.. Lekker dier