[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

floor01

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 17:24

Vief: ben ik inderdaad met je eens dat die vrijheid echt fijn is. Ik denk dat ik de komende twee jaar tijdens mijn coschappen mijn studentenleven al hard ga missen!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 17:36

Hoooooooooooiiiiii :z
Wat een heerlijk weertje, ben blij dat ik wat vroeger m'n bed uit gekomen ben :j

@LL: Jah was inderdaad een beste klap.. Ze knalde omhoog... en Wolin steigert niet l*llig, die staat kaarsrecht overeind en is vliegensvlug.. Zij kwam omhoog en ik ging naar voren met mijn bovenlijf en toen klapte zij met haar hoofd tegen mijn hoofd aan, eigenlijk best knullig, maar kon er niks aan doen :o .

Ik werk en ik studeer in één, mijn opleiding wordt volledig betaald door het ziekenhuis en ik krijg een lekker salaris. Mijn studie is wel zo; het gaat het hele jaar door, 365 dagen per jaar is het je studie. Er zit dus geen 'schoolvakantie' in.. komt omdat ik al in dienst ben van het ziekenhuis, niet erg, maar af en toe wordt je wel sch*jtziek ervan.. achjah, nog maar een jaartje en dan heb ik mijn diploma :) , ik ga in september differentiëren.
Wel liefhebbers voor mijn nachtdiensten? :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 17:45

Heey dames

Me internet licht er uit dus heb niet kunnen lezen :+

Zit nu even op de grond in de gang :+

Spreek julie van de week wel weer als me router gemaakt is :+

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 17:49

Precies. Nu denk je dat je het als student het erg druk heb met huiswerk enzo. Maar als je straks een fulltime baan hebt met aardig wat reistijd dan verlang je wel terug naar je studententijd waarin je veel meer vrije tijd had.

Aardbeien? Daar is het toch niet het seizoen voor? Wel lekker trouwens. :Y)

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 17:56

Ik verlang absoluuuuuut nog niet naar een baan! Met het vooruitzicht op een werkweek van meer dan 40uur, nachtdiensten en weekenddiensten wil ik nog wel een paar jaar blijven studeren :D.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 17:57

Studentenleven lijkt me heerlijk :D
Mijn AK pw is verknut, morgen een Engels mediafile, maak wel even een verslagje van de Titanic of pak er 1 bij van vorig jaar, toen zat ik toch op een andere school :P
Donderdag een boektoets van Nl, wordt een recensie schrijven. En een SO Spaans.
Vrijdag een PW Tekenen :z

En de wedstrijd van zaterdag is afgelast wegens te weinig deelname :\
Gelukkig had ik voor zondag 1 opgegeven wat dichterbij (eigen vereniging :P )

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 18:29

Ik ga naar stal, heb les :wave:

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 18:49

Scum schreef:
Precies. Nu denk je dat je het als student het erg druk heb met huiswerk enzo. Maar als je straks een fulltime baan hebt met aardig wat reistijd dan verlang je wel terug naar je studententijd waarin je veel meer vrije tijd had.

Aardbeien? Daar is het toch niet het seizoen voor? Wel lekker trouwens. :Y)

Hihi ja ik vond het ook een beetje raar.. Maar ze zijn heerlijk. Vooral met poedersuiker :9 :9

Ach.. Beter een beetje drukjes dan dat je je verveelt :+
Ik ga eens kijken of mijn hapje zo een beetje smaakt. Rundervinkje, groentetjes en DE nieuwe Cêlavita krieltjes. Dacht die moet ik maar eens uitproberen ;)

Mistid: Jammer van je proefwerk :(:)
Lotte: Les-ze! :)

Net wat mensen in mijn huisje rondgeleid. Voor de aardigheid ook maar even alles opgeruimd, gedweild enzo.
Toch wat leuker als je naar een huis komt kijken al maakt het mij verder niet uit wanneer de woningstichting het weer verhuurd heeft.. ;)
Aardige mensjes. Geloof niet dat ze helemaal zelfstandig konden wonen. Was ook een begeleider mee. Volgens mij hadden ze 3/4 kinderen. Ze zullen ongetwijfeld goede begeleiding krijgen, maar 't zet je wel even aan het denken..

Verder doe ik nu echt aan op mezelf wonen :Y) Huisgenootje zit al even in Zwitserland en nu dus nog steeds het huis alleen. Vind het wel lekker op zich :) Kan best goed tegen alleen zijn. Lekker de radio aan zodat het niet heel stil is. Bevalt goed :D

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 19:34

:wave:

Simmie: Ja het is me zeker meegevallen :) Had vandaag ook 2 eitjes mee naar school, en knackebrod en plakjes komkommer :) ga lekker gezond door. :D

Les-ze lotte!

Lekker rustig vief! :D

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 21:07

Vief, lekker dat je even alleen thuis bent. Geniet ervan!
Hoe ging je les WL?

Lappie-Lap: leuk je te ontmoeten. Je hebt het lekker voor elkaar daar. Dus nu weet je hoe ik mijn werkdagen doorbreng ;)

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 21:12

ik weet niet wat ik leuker vind, school of stage.. Op school doe ik niet veel, op stage rij ik 5 6 paarden per dag.. Het heeft allebei wat, blijft toch je hobby. Denk wel dat ik 1 van de meest relaxte opleidingen heb gehad.. Straks op het hbo wordt t wel anders

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 21:20

@ Heleen .. insgelijks :)
@ Hilde ... hmmm, dat klinkt nog niet eens zo onaardig om mee naar school te nemen :9
@ WL ... ai, stijgeren tegen je hoofd aan .. ik ken het, ik vind het nog een wonder dat m'n bril nog leeft ... hoeveel die al niet gekraakt heeft door zulk soorte toeren :=
@ Vief ... je hebt dan wel een heeel groot huis voor je alleen momenteel :)
@ Mirthe ... jammer dat je wedstrijd afgelast is.

Volgens mij wordt ik ziek %) ... voel me zo ontzettend belabberd en ik voel m'n spieren ook weer overal :\

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-09 21:30

Goedenavond :)
Dierenarts was geweest, haar dikke benen komen van de mok. Hij heeft Cortisonen (?) ingespoten, en ik heb mokzalf gekregen. Ik moest wel gewoon blijven rijden, want dat was alleen maar goed voor haar benen. Gelukkig is het niet iets heel ernstigs, maar ik hou het wel goed in de gaten.
Rijden ging lekker, heb mijn kur nog even geoefend. Wel moeilijk zeg, ik ging alleen maar op de muziek letten! Maar Vorstin liep wel heel fijn.

Oehh lekker Vief, aardbeien :D
Jammer dat de wedstrijd niet door gaat Mistid, maar gelukkig kan je zondag starten ;)
Veel succes met je les Lotte!
Goed dat je nog doorgaat Hilde!!
Balen dat je ziek wordt LL. Veel vitaminepillen slikken, misschien kan je het nog voorkomen!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 22:14

Studseren is inderdaad héérlijk. Zeker als je gemiddeld 8 uur college per week hebt.
Aan de andere kant wil ik nu toch ook wel werken. Maar ik denk dat het nog knap moeilijk gaat worden voor mij. De plekken waar vooral op bezuinigd worden is toch cultuur e.d. Hoor al veel van afgestudeerden dat er geen werk te vinden is in de kunstsector.

Klinkt niet echt lekker van je kaak LL.

Wil je tentamen wel maken hoor Floor :P garanties over een goed cijfer ga ik niet geven, maar wil het wel proberen.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 22:17

:wave:
ik ben er ook weer eens.
erg druk weer met praktijk op school. elke dag van 11 tot 8. dus vroeg weg en laat thuis. gelukkig wou paps de paarden longeren deze week. want rijden word hem echt niet meer. slaap nu in leeuwarden bij vriendinnetje. das wel fijn :)

Zondag dus heel gezellig uitgeweest nog met Hilde :))

Verder is mijn weekje dieet ook voorbij. ben met de 2 weken ervoor nu in totaal 5,5 kilo kwijt :D. ook ik ga nu zelf gezond door. Maar vond het toch wel fijn vandaag weer een bruine boterham te mogen eten gehe :D

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 22:18

PB: goed hoor, maak ik de volgende keer wel een tentamen voor jou :D. En 8 uur college? Ik ben zwaar jaloers!!!!!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 22:25

Komende donderdag avond op de Uithof heb ik tentamen :P

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 22:41

He, ik ook. Dan kunnen we een mooie deal maken. 14.00u, edu gamma!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 22:46

Goodevening :D ,

Les ging goed :j ... Zat in het begin op een tikkende tijdbom, ondanks dat ze gelongeert was, ze kon elk moment afgaan.. Zodra ik met een been kwam, begon ze te springen. Weer dat stukje overgave waar ze moeite mee heeft.. :(:)
Dus haar steeds van links naar rechts stukjes laten wijken, zodat ze mijn been wel moest accepteren.. Was de eerste paar keer even goed aan je zadel vast geplakt blijven zitten :o , had spijt dat ik geen bokketouw om had gedaan :P .. Dan komt het stukje overgave en laat ze zich heel fijn bewerken, dan gaat ze echt superfijn lopen en doet ze het met twee hoeven in d'r neus :+: .
Als een volleerd dressuurpeerd paradeert ze dan door de baan :) . Dus gestopt toen ze braaf was.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 22:49

Fijn dat het later wel goed ging Lotte :))

Is iedereen nou zo lui vandaag of ligt het aan mij :o
Ik lig heerlijk voor de warme kachel, zo op bedje.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 23:10

Zo, ik vind dat ik klaar ben met leren voor vandaag. Morgen weer een dag!

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 23:11

Hallo Iedereen!

sorry voor lange afwezigheid, geen tijd gehad om achter de PC te kruipen, nu gelukkig lekker vakantie!

T is een beetje veel om nu bij te lezen dus ben wel al begonnen maar ga morgen de rest allemaal bijlezen en reactie plaatsen etc.

@ Scum; ziet er goed uit man voor zo kort nog maar onder het zadel!

Nou maan dus nog steeds niet gereden vanwege me rug, ga morgen er voor het eerst weer op zitten, zal vast goed gaan :) lekker relaxt lopen..

Kheb vreselijk de zenuwen voor 21 maart vanwege eerste crosstraining, maar gaat hopelijk gewoon goed!!

Ga volgende week ofzo even foto's maken van 't springen :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 23:17

floor01 schreef:
He, ik ook. Dan kunnen we een mooie deal maken. 14.00u, edu gamma!

19.00 uur in Edu Theta :P

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 23:25

Lijkt me best een stunt als jullie elkaars tentamen gaan maken Floor & PB :D

Lotte: Fijn dat je les goed ging :)
Klinkt als een heel fijn plekje Mistid :D
Kim: Drukjes zeg! Fijn dat je papa de paardjes wil longeren en dat je nu lekker in Leeuwarden kunt blijven, scheelt weer wat gereis :)
Scum: Wat een leuke foto's! Ziet er echt nog jong en ielig uit :) Wel echt een leuk paardje :)

Ik duik mijn bedje in :evaw: