Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
, ik ga in september differentiëren.
.
)
Scum schreef:Precies. Nu denk je dat je het als student het erg druk heb met huiswerk enzo. Maar als je straks een fulltime baan hebt met aardig wat reistijd dan verlang je wel terug naar je studententijd waarin je veel meer vrije tijd had.
Aardbeien? Daar is het toch niet het seizoen voor? Wel lekker trouwens.

Huisgenootje zit al even in Zwitserland en nu dus nog steeds het huis alleen. Vind het wel lekker op zich
Kan best goed tegen alleen zijn. Lekker de radio aan zodat het niet heel stil is. Bevalt goed

Had vandaag ook 2 eitjes mee naar school, en knackebrod en plakjes komkommer
ga lekker gezond door. 

... voel me zo ontzettend belabberd en ik voel m'n spieren ook weer overal

garanties over een goed cijfer ga ik niet geven, maar wil het wel proberen. 

. ook ik ga nu zelf gezond door. Maar vond het toch wel fijn vandaag weer een bruine boterham te mogen eten gehe
. En 8 uur college? Ik ben zwaar jaloers!!!!!
,
... Zat in het begin op een tikkende tijdbom, ondanks dat ze gelongeert was, ze kon elk moment afgaan.. Zodra ik met een been kwam, begon ze te springen. Weer dat stukje overgave waar ze moeite mee heeft..
, had spijt dat ik geen bokketouw om had gedaan
.. Dan komt het stukje overgave en laat ze zich heel fijn bewerken, dan gaat ze echt superfijn lopen en doet ze het met twee hoeven in d'r neus
.
. Dus gestopt toen ze braaf was.

. Zal er hier een paar neerzetten. Ze is nu een paar maanden onder het zadel en begint nu wel fijn te lopen. Alleen aanspringen in de galop wil nog wel eens een beetje lastig gaan.
lekker relaxt lopen..

Wel echt een leuk paardje