Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

IndianSummer schreef:Lielle&Simmie; Mn zusje nam haar hoofdstel mee. Die had ze zo verschrikkelijk in de knoop zitten(vraag me niet hoe ze het voor elkaar heeft gekregen), dat ze dus niet binnen de minuut weer kon starten, waarna de bel dus volgde...
IndianSummer schreef:Lielle&Simmie; Mn zusje nam haar hoofdstel mee. Die had ze zo verschrikkelijk in de knoop zitten(vraag me niet hoe ze het voor elkaar heeft gekregen), dat ze dus niet binnen de minuut weer kon starten, waarna de bel dus volgde...

Wel lekker ontspannen en een nette proef neer kunnen zetten. Met 194 punten (ring 8) als 7de uit de dressuur gekomen.
), maar de rest van de cross foutloos! Wel stappend door het water, maar dat vind ik niet erg voor de eerste keer! Ze pakte alle hindernissen goed aan, alleen wat tijdsoverschijding!

_Jitske_ schreef:... maar eenmaal in het parcours sloeg ik 6 over![]()
![]()
Aargghh is me echt nog nooit overkomen ...
maar toch.Nickeltje schreef:-Paul, wat balen!! Dat je dan wel nu de cross mag starten en dan zo rottig vallen... Jammer joh! Maar toch, in Neede weer??
) de val viel wel mee. Wat stijve spieren en twee dikke vingers. Voor de rest ging het juist goed; de test of wij weer voluit in de M kunnen rijden is geslaagd.TeeGee schreef:Jitske wat balen zeg!! 6 was toch de dubbel??

van mij stopt tog wel bij hindernis 1 en dan is het einde oefening. dat deet ze de afgelopen 2 oefencrossen ook.. als ze halvewege is loopt ze wel fijn maar het begin is moeilijk dacht ik..
springt ze hem in 1x ja toen moest ik verder..

!!!! Gefeliciteerd !!!