[SGW] SGW Gorssel - Verslagen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nadua

Re: SGW Gorssel - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 21:15

Ik ben dr ook weer.
Zeer tevreden. 204 punten in de dress.. Helaas een langsloper in het springparcour. En cross foutloos met wat tijdfouten.
Was een leuke cross!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 21:17

Nou toch super Marije!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 21:19

Even alle verslagen gelezen:

Sfranken: Mooi resultaat, jammer van die seconde!
LZ: Gefeliciteerd met je 3e prijs!!
Kylyco: Ook gefeliciteerd met je 3de prijs!!
Sjaan: heb je mij nog langs zien komen??
Lautje: Netjes hoor, op naar Neede!
Paul: wat zonde van het sauna avontuur, hopelijk de volgende keer beter!
Renske: super debuut!! Gefeliciteerd!
Amber: super dat je hem uitgereden hebt!! Geeft weer vertrouwen.
Ilse18: netjes hoor, pff 2 paarden. Ik ben na 1 al moe!
Lisa91: Ik heb je in de cross gezien! Leuk paardje!
Crosskip: Super dat je cross zo lekker ging!
BW: jammer dat het springen niet zo soepel ging en dat je de cross niet hebt kunnen uitrijden. Ach gut
Bianca: wat balen zeg..... Ach gut
Itsmexx: fijn dat je hem hebt uitgereden!!
BV: dan gaat de lol er wel af zeg....
Chartje: mooie cross gereden, top!
IS: super!!!!
Tientjeh: Jee, wat stom zeg van die mensen! Das wel echt balen. Ach gut
Splashislief: gefeliciteerd met je wp!
Starremans:goed hoor!!
Irene: Lekker, eerste cross en dan zo lekker rondrijden!
PB ik snap ook nog steeds niks van mn dressuurpunten, gelukkig wel heerlijk gecrosst en gesprongen!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-08 21:19

IndianSummer schreef:
Lielle&Simmie; Mn zusje nam haar hoofdstel mee. Die had ze zo verschrikkelijk in de knoop zitten(vraag me niet hoe ze het voor elkaar heeft gekregen), dat ze dus niet binnen de minuut weer kon starten, waarna de bel dus volgde...

Ach jee, wat sneu!
Dat is wel ontzettend jammer zeg! Mocht ze niet HC starten?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 21:20

IndianSummer schreef:
Lielle&Simmie; Mn zusje nam haar hoofdstel mee. Die had ze zo verschrikkelijk in de knoop zitten(vraag me niet hoe ze het voor elkaar heeft gekregen), dat ze dus niet binnen de minuut weer kon starten, waarna de bel dus volgde...

kijk, dat verklaart een hoop Haha!

Goed gedaan PB, die dressuur is jammer, maar fijn dat je lekker hebt gecrosst.

Irene, voor jou dus hetzelfde *LOL*

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 21:21

Dan heb ik jouw zusje nog gezien IS, flink balen voor haar!

Vandaag was ook niet mijn dag geloof ik..
Vanochtend eerst al verslapen, had wel ruim gerekend dus wel gewoon op tijd in Gorssel.
Dressuur ging niet fijn, 184 punten.. (was hoog gejureerd in onze ring)
En toen het springen, kan mezelf wel voor m'n kop slaan, wist het parcours goed, maar eenmaal in het parcours sloeg ik 6 over Lips are sealed Lips are sealed
Aargghh is me echt nog nooit overkomen.
Nog gevraagd of ik de cross Hc mocht starten, maar dat mocht helaas niet.

Dus maar niet teveel terugdenken aan vandaag en op naar Neede.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 21:23

oliebol zeg Jitske, dat is balen! Kan me voorstellen dat je pissig bent op jezelf.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 21:24

Jeetje wat balen zeg Jitske! Maar zoiets overkomt je vaak maar 1 keer Knipoog

IS: ook super balen voor je zusje zeg...

rientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 21:36

Kort verslagje van mij:

Ons SGW-debuut is super verlopen!
Dressuur ging lekker, maar paard kwam wat "verveeld" over Bloos Wel lekker ontspannen en een nette proef neer kunnen zetten. Met 194 punten (ring 8) als 7de uit de dressuur gekomen.
Springen ging snel, maar wel foutloos! Opzich sprong ze lekker, maar af en toe even de controle iets kwijt!
En toen.. de cross... Eerste hindernis een weigering (paard snapte de bedoeling denk ik nog niet Haha! ), maar de rest van de cross foutloos! Wel stappend door het water, maar dat vind ik niet erg voor de eerste keer! Ze pakte alle hindernissen goed aan, alleen wat tijdsoverschijding!
Ik ben dus erg tevreden over vandaag! Op naar Neede!! Haha!

Iedereen gefeliciteerd met de goede resultaten! Voor anderen.. volgende keer beter!

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 21:38

Simmie; Ja, achteraf hadden ze nog wel L HC kunnen starten. Maar daar had ze op dat moement toch eigenlijk weinig zin meer in (ook na de val in Maarsbergen). Ze hadden nog wel een inspringhindernis genomen, en die nam ze zo weer..
We zien wel hoe het in Barchem gaat!

Och jeetje Jitske! Dat is wel heel erg balen! Zoiets gebeurd je niet snel nog een keer Knipoog

Edit; Deze foto heb ik nog wel besteld
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door IndianSummer op 14-09-08 21:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 21:39

-Sabine, wat jammer dat je net geen prijs had... Je hebt het verder wel heel goed gedaan zo te lezen. Knap hoor!!

-Ladyzwien, wat goed van je dressuur! Jammer van je balk met springen... En wat goed van je foutloze cross zeg!! Heerlijk, toch een derde prijs...!

-Kylyco, ook jij gefeliciteerd met je derde prijs!! Netjes

-Lautje, jammer dat je springen niet echt lekker gegaan is... Maar je mocht in elk geval wel starten. Jammer van je stop met de opsprong, gelukkig weet je zelf zo te lezen waardoor het kwam, iets om aan te werken dus!

-Paul, wat balen!! Dat je dan wel nu de cross mag starten en dan zo rottig vallen... Jammer joh! Maar toch, in Neede weer??

-Renske, wat een super debuut!!! Gewoon even derde worden in het Z... Gefeliciteerd.

-Amber, wat jammer van je weigeringen bij de tank... Maar lekker dat hij verder alles zo goed gesprongen heeft.

-Teegee, ook netjes gereden. Top!

-Ilse, jammer van je stop. Toch knap dat je met die weigering nog 8e was...

Zo... dat waren de eerste 2 pagina's met verslagen...
Meer reacties in een nieuwe post...

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 21:49

Jitske wat balen zeg!! 6 was toch de dubbel??

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 21:49

_Jitske_ schreef:
... maar eenmaal in het parcours sloeg ik 6 over Lips are sealed Lips are sealed
Aargghh is me echt nog nooit overkomen ...

Balen ja. Dat overkomt je hoop ik maar één keer. En dan nog: hoeveel - ook gerenommeerde - ruiters starten vóór de bel, kruisen de start- of finishlijn niet, kruisen de startlijn twee keer voordat ze beginnen en zo voort en zo meer. 'T is geen Ach gut maar toch.

Nickeltje schreef:
-Paul, wat balen!! Dat je dan wel nu de cross mag starten en dan zo rottig vallen... Jammer joh! Maar toch, in Neede weer??

Geen Neede maar Ysselsteyn, en (stond al ergens anders maar je was nog niet uitgelezen Haha! ) de val viel wel mee. Wat stijve spieren en twee dikke vingers. Voor de rest ging het juist goed; de test of wij weer voluit in de M kunnen rijden is geslaagd.

Groeten Paul

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 21:50

TeeGee schreef:
Jitske wat balen zeg!! 6 was toch de dubbel??

Nee, 6 was die hindernis na de dubbel..

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 21:52

Oh oke, dat was voor de B paarden 7. Ik was ook bang dat ik die zou vergeten.

Marloeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 21:53

Even snel mijn verslagje, ben net thuis na een lange dag.
Vandaag voor het eerst met mijn springpaard naar de cross. Heeft alleen een paar trainingen gehad dus altijd spannend. Dressuur ging goed, springen geen probleem en in de cross ging het echt super. Ze pakte alles goed aan. Precies op de optimale tijd binnen. Resultaat ---> 1ste plaats. En dat voor een debuut

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 21:57

-Rayo, klinkt als een goed geslaagd dagje. Jammer van de dressuur, maar op zich iets om aan te werken lijkt me...

-Lisa, jammer van je springbalkjes, maar wel weer lekker gecrossd!

-CK, netjes!! Top dat je een paar dingen rustig gedaan hebt om je paard de kans te geven nieuwe dingen te leren. Succes in Ysselsteyn!!

-Bitwise, niet helemaal van jouw gewend zulke vervelende (ik bedoel met zo veel pech) verslagen te lezen... Jammer joh, maar veel trainen dan komt dat gevoel zeker weer terug!

-Bianca wat een pech zeg!! Ken het gevoel... Succes met voorbereiden voor Texel!

-xxitsmexx, gefeliciteerd met het halen van je doel! Klinkt naar dat je er tevreden mee bent en dat is erg belangrijk!

-BV, joh, wat vervelend!! Heb het denk ik gemist, maar laat hij je vaker zo zitten dan? Dat je besluit hem te verkopen...

-Chartje, jammer van je weigering met springen, maar die heerlijke cross is vast een goede voorbode voor meer lekkere crossen!

-Indiansummer, wat een heerlijk debuut, gefeliciteerd met je prijs!

-Tientjeh, wat een pech dat die mensen voor je sprong liepen zeg! Deed de hindernisjury niks ofzo... Zou me daar heel erg boos om maken!

-SIL, wat netjes! 1 weigering op het water maar verder foutloos. Niet verkeerd.

-Starremans, gefeliciteerd met je prijs! Knap hoor!

-Irene, netjes, goed gereden joh!

-PB, netjes joh! Tja en die dressuur... dat is vaker niet te verklaren vind ik, en in dit topic lees ik wel heel veel dressuur commentaar van mensen...

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 21:59

-Rientje, jammer van je weigering op 1... Gelukkig daarna foutloos, dus toch helemaal goed gekomen.

-Marloeske, eerste plaats... Knap joh!! Gefeliciteerd!

Zo... nu ben ik weer blij met 5 pagina's aan verslagen... Jammer dat ik deze wedstrijd dit jaar gemist heb, maar heb ook wel een lekker weekend gehad.
Op naar Neede...

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 22:06

phoe he ik heb ook weer ff tijd voor mijn verslagje..

half 4 ging de wekker en om 5 uur zijn we naar gorssel gegaan
dressuur in t M ging niet helemaal super lekker was een beetje heet maar toch een 1e plek met 201 punten, springen begon wat banketstaaf wat resulteerde in een stop op drie (paarse) en daarna wel super verder gereden maar wel 3 strafpunten voor tijd.. maakte niet uit ik mocht crossen..en hoe!!! super van begin tot eind nergens twijfel of te banketstaaf aangereden 1 minpuntje hij schampte best hard zijn voorvoeten bij hindernis 12 maar ach als dat alles is heb genoten! en een 4e plek

daarna gelijk cross gefietst voor de L, leuke cross
toen gelijk door naar dressuur dat ging lekker, voor haar doen we merkten de progressie en zeker na de hoeveelheid training die ze gehad had waren wij tevreden nu maar kijken wat de jury ervan vond, 188 punten daar konden wij het totaal mee vinden. springen ging hard maar lekker en de cross als vanouds op twee pinken aan te rijden, heb het voorelkaar gekregen exact mijn optimale tijd te rijden met als resultaat een 2e prijs!

moet wel zeggen dat die DA maar een aanfluiting was, moest je draven ja nee nog maar een keertje ja ik zie niks nog maar een keer toch nog een keer op en neer jij kijken ? ik weet t niet ff iemand erbij halen want wij mogen niet beslissen! mijn schroeven met wideapunten zijn nu wideavlakjes geworden en ik was niet de enige die nu kleinere schroeven heeft dan aan t begin Bloos

charlotte jij was 6e geloof ik....

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 22:10

nou ook maar een verslagje van mij..

was de eerste keer cross klasse B..! Haha!

dressuur: ging goed en eindelijk weer eens lekker rond gereden.. 193 punten
springen: 1 balkje maar ze liep fijn.
toen de cross, ik was eigenlijk wel heel zenuwachtig maar aan de anderekant ook weer niet. ik dacht dat schaap Clown van mij stopt tog wel bij hindernis 1 en dan is het einde oefening. dat deet ze de afgelopen 2 oefencrossen ook.. als ze halvewege is loopt ze wel fijn maar het begin is moeilijk dacht ik..
wahaha verkeert gedacht.

Ik hindernis 1 aangereden alsof m'n leven er vanaf hing ahhah en met een flinke oerkreet..! Whoosh! springt ze hem in 1x ja toen moest ik verder.. Sigaar
ze liep alsof ze vleugels had gekregen echt alle afstanden klopte en ze vond het mooi.. de waterbak even 1 weigering maar opniew aangereden en verder gecrosst..
ik zag ook erg op tegen de oxer na de gastenk omdat je uit zo'n bocht kwam maar ik had nog niet met m'n ogen geknippert en toen was ik al aan de overkant. Clown
ik onderweg lekker tegen m'n paard gepraat en beloont. Elke hinderis been eraan en beetje aanmoedigen met m'n stem.. echt ik stond er zelf versteld van.. ze ging gewoon op automatische piloot..
misschien beetje renbaan verleden en gaan met die banaan..!!
toen ik over de finisch kwam en bij de dierenarts stond besefte ik pas dat ik de cross had uitgereden ahaha echt waar? ja..
Blond

en ook nog m'n eerst winstpunt heb gekregen.!

het was echt een supper mooie dag en ik kijk nu al uit naar Heino.. mijn debuut is zeker geslaagd.!! Haha! Haha!

Afbeelding

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 22:19

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 22:19

GAAAAAAAAAAF Haha! Haha! Haha! !!!! Gefeliciteerd !!!

rientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 22:22

Marielle, onze debuten zijn super verlopen! Top!

marielle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 22:25

Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 22:31

Afbeelding

Afbeelding

Ik leer het al, kijken waar ik heen ga Haha!