Miky0 schreef:BuenaVista schreef:Hij is prima te doen zonder te lopen!!! Vond het wel genieten om een keer NIET te hoeven lopen![]()
..
Ze zouden lopen verplicht moeten maken, of nog beter.. De ochtend voor de start een gezamenlijke rondloop. Het is een oefencross, dus net als bij een echte cross moet je voor de tijd ook verkennen![]()
Daar zijn de meningen over verdeeld. Voor een echte cross loop ik altijd, het liefst nog 2 keer. Voor die paar keer dat ik een oefencross heb gereden (broekland en tripalon laren) heb ik hem niet gelopen, omdat de hindernissen niet echt bijzonder zijn. Ik ging er dan ook met een gevoel heen, van we maken een lekkere buitenrit en genieten van alles! Daar in tegen heb ik de oefencross, georganiseerd in Renswoude, WEL gelopen! Gezamelijk de oefencross lopen onder begeleiding vind ik een goede zaak. Alleen persoonlijk vind ik Broekland niet van zo'n hoge moeilijkheidsgraad dat ik de cross loop. Ik vertrouwde het toen wel. Snap heel goed (en vind dat ook heel correct) dat de mensen die wat meer onervaren zijn, of een paard hebben wat wat jonger is, wel de cross gaan lopen!!!
Wens iedereen heel veel succes met de oefencross!! Geniet ervan!!!

Das gewoon 10km. De hindernissen zijn er elk jaar het zelfde en ver van te voren zie je al wat voor hindernis het is. Daarnaast zit je niet de hele weg in galop, dus tijd genoeg om de weg te volgen. 

vind hoog en vast nog wat eng)