Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bianca1980 schreef:_San_ schreef:@GvdT: Was het eerste cijfer op de lijst dus van jouw?
jij word toch niet meer beoordeelt op stijl ??? in de M![]()
Maar ik was gisteren met een vriendin van me mee. Zij had een 6 en een 5. Onvoldoende dus. Ik kon het wel begrijpen, ze was voor de eerste keer aan het crossen, en ik had haar alles uitgelegd behalve dat ze de hele cross in verlichte zit moest afleggen, LOL(tja, ik vond het op zich logisch dat je in verlichte zit moet, maar goed
). Dus zag ik haar langs het water komen, keurig zittend in het zadel in een niet al te snel galopje
maar dan had ze dus bij GvdT wel een voldoende, en op het water niet terwijl dat heel netjes ging. Maar dat kan natuurlijk komen doordat ze niet in verlichte zit zat.
Sowieso is in ieder geval blijven galopperen erg handig, want dan weten wij dat er een paard aan komt.. Veel hindernissen zie je het niet, en in draf hoor je het ook niet
En anders wordt je vaak ingehaald en er zijn zeker in t Dijkgatbos heel wat plaatsen waar dat niet kan, en dat is dus niet echt handig voor degene achter je.. Poster van hindernis 14 (starremans) riep volgens mij ook nog er achter aan gewoon elke hindernis 1x proberen en dan verder rijden, maar ik weet niet of je dat nog gehoord hebt..
) Voor het eerst een L1 proefje (in de B altijd rond de 165 punten gereden) en ik was zelf na de proef heel erg tevreden. 1e wijken ging best goed, paar passen goed, rechtgezet omdat ze raar ging doen en daarna weer aantal goede passen.. 2e wijken leek nergens op, dat was gewoon schuin 5 meter, maar dat is ook dr moeilijke kant, k was allang blij dat ze niet in protest kwam. 1e galop heel mooi aangesprongen (iemand ritselde met een zakje langs de kant en daarop sprong ze heel rustig met het hoofd naar beneden aan
) 2e galop erg onstuimig. Ik ging met een goed gevoel de proef uit en was erg benieuwd naar mn punten.
De houtopslag iig..) ze ging niet ontzettend hard maar ik had echt totaal geen afstand, en aangzien ik geen zin had om over de kop te vliegen oid helemaal teruggereden naar verzameld, toen had ik een hele mooie afstand en verzameld doorgereden en op de 2e weer een mooie afstand, en daarna weer gas
Foutloos door de cross en geloof 12 seconden buiten tijd. (4.8 strafpunten)
Sandra had zaterdagavond al gesmst dat ik 167 punten had voor de dressuur, dus ik was superblij (voor ons doen!;) )
Helemaal lek gestoken natuurlijk.. Oa eentje onder mn rechteroog,, iedereen op school vroeg of ik gevochten had.. (Tis nogal dik.....)Talida schreef:Rianne, als je 4 weigeringen heb mag je toch niet doorrijden?
de foto is wel erg grappig inderdaad
. Als je ze wil, stuur dan even een pb met je email-adres, dan stuur ik de foto naar je toe.

en GvdT jij had er netjes! bij gezet
of deed je dat bij iedereen waarbij het redelijk ging?
maar het was ook wel weer goed dat ze zo rustig bleef stond erbij 
)
.

? Vast niet, na zoveel combinaties. Ik was nr. 12 met een heule grote vos.