Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar als we er echt problemen krijgen wil ik er geen meppartij krijgen 
maar ja...die van mij is dan ook niet bang op water, die springt met alles erin. Wel heeft zij het niet op greppels/trakheners.
B paarden, m'n zus ook in de B paarden en m'n zusje in de B pony's. Voor dit paard is het de eerste keer, spannend dus! 
maar vorig jaar stond het heel erg laag dus in principe zou hij er nog overheen moeten kunnen stappen haha
Zondag deed ik de oefencross en hij kreeg er echt lol in, het water is nu ook al stukken verbeterd, toen ik zelf een rondje mocht rijden twijfelde hij niet eens
)
riannhuh schreef:en Hester, Lars was de enige uit ons groepje die niet 1x heeft geweigerd
Toch nog maar even een extra kringwedstrijd van te voren meepakken ivm het parcours. Dus lekker BB HC en B proberen. Als het goed is staat het in Wieringerwerf op BB hoogte
hesterv schreef:riannhuh schreef:en Hester, Lars was de enige uit ons groepje die niet 1x heeft geweigerd
![]()
Alvast succes, kben ook erg benieuwd hoe mijn held op sokken het gaat doenToch nog maar even een extra kringwedstrijd van te voren meepakken ivm het parcours. Dus lekker BB HC en B proberen. Als het goed is staat het in Wieringerwerf op BB hoogte

riannhuh schreef:ik had ook nog even een vraagje, hoe doen jullie de piano?
ik deed op-op-galopsprong-af. Maar het moest eigenlijk op-op-af. Ik vond het zelf wel mooi gaan hoe ik het deed, ben namelijk bang als ik meer doorrijdt dat hij dan alsnog best vroeg afzet en dan niet durft of over de kop vlieg
Die boom die er rechts scheefachter staat kwam telkens erg dichtbij met de afSPRONG met oefenen 
En nog groter probleem: er zitten hindernisjury's, daar zie ik Vent vóóral voor aan om daar niet langs te willen

Tien schreef:Hester: maar die zijn ook veel enger dan de hindernissen zelf, vooral diegenen met een gele of oranje vest aan
) Maar de cross begint nooit voor 12.00, omdat de cross over/langs het dressuurterrein gaat.