Ik ga ook echt niets springen wat Rob ons ook niet laat doen in de training.
Amber, hoe weet je dat je ná Zeph moet starten? Er is toch nog geen startlijst?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Simmie schreef:Oh, ok, dat vatte ik dus even niet.![]()
Misschien ook de teugel aan het bit (de grote ring bedoel ik dan) vastmaken en niet aan de kleine ringetjes van je pessoa-bit Amber?
Misschien breekt Fjordy daar inmiddels een beetje op af?
.
.

pol013 schreef:En/Of een paar extra dressuurlesjes nemen?
GvdT schreef:Pakt Sims het al wel weer een beetje op in de springles.
ze begint zelf weer op het hout aan te trekken!
pol013 schreef:Toch kun je best weer eens kritisch naar jezelf kijken.
Citaat:Overigens mag je mijn commentaar best met een korrel zout nemen hoor. Mijn crosservaring is 0,1.
) dressuurmatig is op te lossen.Citaat:Ik ben altijd een (dooddoenende) 'dressuurruiter' geweest.
pol013 schreef:En/Of een paar extra dressuurlesjes nemen?
(en omdat ik een pony heb) Zo is het met springen, en ook met de dressuur.
Amber_ schreef:pol013 schreef:En/Of een paar extra dressuurlesjes nemen?
Lang verhaal.. maar niet mogelijk.![]()
Mijn geld zit dit jaar dus in mijn club, maar daar botert het absoluut niet. En ik mag geen andere lessentijden rijden ongeacht mijn werktijden(en omdat ik een pony heb) Zo is het met springen, en ook met de dressuur.
Voor de rest heb ik alleen een wei waar mijn hengst ook rondhobbelt,
Volgend jaar wil ik het zeker anders gaan doen!
En ik woon mezelf, en 2 paardjes.. dus nu overstappen gaat gewoon echt even niet. In igg bedankt hoor 
Nickeltje schreef:Amber: met Nick heb ik ook erg veel problemen gehad met beheersbaarhied in een cross en met springen.
Inmiddels gaat dat nog niet helemaal goed, maar wel heel veel beter. Ik zit doordeweeks in Leiden en kan alleen rijden op vrijdag zat en zondag.
Heel veel tijd en geld voor lessen is er ook niet, maar ik heb gewoon voor mezelf geoefend met heel erg duidelijk zijn in wat ik wil van Nick, eerst dressuurmatig strak aan de hulpen (en veel stem hulpen!!) en dat dan in het bos toepassen (daar is ze net als in cross) en thuis met wat hindernissen.
Ging ze op een hindernis weer idioot, dan ging ik eerst weer een half uur heel dressuurmatig overgangen rijden tot ze op zit en pinkjes te rijden was, dan mocht ze weer een keer over het hindernisje springen...
. Fjordy is ook zo ingereden weet je wel, van gaan, gaan, gaan, gaan. En dan na 8 jaar komt er even iemand die het anders wil.
Ik ga er wel weer mee aan de slag, maar vind zo moeilijk.. wanneer is het vechten genoeg ? (En dan ook echt met open handen en open mond thuis komen he
)
pol013 schreef:Dat is jammer amber.
Iemand op de grond die met je meekijkt is toch wel handig. Soms kan een stalgenootje al genoeg zijn. Iemand die dan bijvoorbeeld toch wel ziet dat je klemt, net te lang vast houd (of misschien wel niets verkeerds doet).