[SGW] Verslagen SGW Maarsbergen (28/29 juni en OEFENCROSS)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Amber_

Re: Verslagen SGW Maarsbergen (28 en 29 juni)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:12

Ja zoiets zou het wel geweest zijn.. En ik heb waarschijnlijk teveel gedacht, oh dat doet hij wel. En ja dan gaat het al minder natuurlijk ! Vind dan alleen zo jammer dat ik hem dan gewoon niet gesprongen heb.. hij moet hem gewoon 1x doen vind ik dan altijd haha Ach gut .

Nadua

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:12

@ chartje.. haha ja stom he.. Klopt ik was echt de weg kwijt! Zo zonde, stond er goed voor. Maar ja heb heerlijk gereden, dus mag niet klagen..

Skaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:18

Iedereen met een fijne rit, gefeliciteerd! Voor de rest: Ach gut
Ik heb vandaag foto's gemaakt van de B-paarden en L-pony's.
Als je graag wilt weten of je erbij zit heb ik even je rugnummer
en korte omschrijving van jullie uiterlijk nodig, want niet alle
nummers zijn leesbaar.. Pling

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:33

Merel_Claire schreef:
Ook nog even mijn verslag (voor zover ik die heb).
Dressuur voelde super aan, 182 punten in ring 2. Had er iets meer verwacht, maar was tevreden. Springen een stop op de eerste van 7, totaal onnodig. Na het springen werd ik helemaal niet lekker, duizelig, draaierig en heeeel erg misselijk. Ik had ook niet goed gegeten moet ik eerlijk zeggen. Ik heb toen besloten om de cross niet te starten. Ik wil geen risico lopen en met een gaar hoofd de cross in gaan. Paardje in de trailer gezet en nu alleen maar uitrusten. Beetje teveel hooi op mijn vork genomen de laatste tijd denk ik. Mijn lichaam wilde niet meer, echt bizar. Jammer, want het ging best lekker en vond het een uitdagende cross. Maar wel een cross die je niet zomaar even rijdt.

Heej dat is balen zeg... Ik reed je achterop richting de trailers, maar kon je niet aanspreken was iets te druk met mijn paardje.. Die was helemaal gek...

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:37

Wij zijn ook net terug. Maar ff een klein verslagje. Moet alle zooi nog opruimen en heb weinig puf meer.

Met Fredje was ik 2e, super tevreden!!

Mn zusje klapte er helaas bij hindernis 2 af, en haar pony kwam vast te zitten met 1 been. Gelukkig alles goed afgelopen!!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:38

IndianSummer schreef:
Wij zijn ook net terug. Maar ff een klein verslagje. Moet alle zooi nog opruimen en heb weinig puf meer.

Met Fredje was ik 2e, super tevreden!!

Mn zusje klapte er helaas bij hindernis 2 af, en haar pony kwam vast te zitten met 1 been. Gelukkig alles goed afgelopen!!

Gefeliciteerd Haha!

Ook al bij 2 Nagelbijten / Gniffelen

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 19:53

Moderatoropmerking:
Het is niet de bedoeling om dit topic vol te zetten met berichten aan skaatje of ze foto's van jou heeft. Dat kun je per pb doen. Berichten met de vraag om foto's worden dan ook verwijderd.Ik wil de fotograven nogmaals wijzen op het speciale fotograventopic elders op dit forum! Knipoog

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 20:08

GvdT schreef:
Nou het was op een uitzondering na wel een pechdag vandaag zeg.

Bedoel je ons? Haha!

Dressuur ging wat mat, ik denk altijd gelijk dat ze ziek is maar ze was gewoon nog niet wakker. Ach 191 vond ik nog best acceptabel. Met springen dacht ik nog veel meer tijd te hebben maar ze liepen in (of mn horloge liep toen al achter, kwam ik later op stal achter). Dus ff een paar x gesprongen en toen parcours in. Nou ik heb het al voorbij zien komen hier, het springen moet je toch wat onderhouden. Wij hadden wat achterstallig onderhoud, gewvolg was dat ze op iedere sprong wat terug kwam. Maar ach, alles in 1x gesprongen, 2 balken (niet eens gemerkt) en wat tijdfouten (reed gewoon rustig mn lijnen).
Toen opwarmen voor de cross, en ineens had ze zoiets van kijk dit ken ik.
Bij het starthokwas ze gewoon gewoon, en het zal wel aan mij liggen ineens weer beetje omhoog en hop stond ik weer bij de uitgang. manic was al geinstrueerd, sleurde Tal weer naar binnen, ik kon dr voorwaarts krijgen en ging echt mooi op de laatste seconde hok door en van start.

En ze was zo super braaf, was makkelijk te overtuigen als het al nodig was en ging gewoon lekker. Was zelf alleen al futloos, dus jippie water ff lichtrijden. Hadden een struikel bij de landing van 8 maar dat herstelde ze snel, en bij de afsprong (12) 1 weigertje, maar dat was het! Op 14 had ze wat overtuiging nodig maar sprong in 1x, en 15 daarna heb ik nog wat teugel bij elkaar gegrepen en mn martingaal vast en daar zijn we ook overheen gekomen. Moet wel wat aan mn conditie gaan werken, want wa sop het laatst wat krachtloos maar ze ging zo braaf door.
Hebben daarna nog 2 uur rondgehangen op meer nieuws maar was nog niks bekend dus naar huis gegaan, hoop dat ik een voldoende voor de stijl heb en ben wel benieuwd hoe de tijd is als ik er verder niets aan doe.
Ben echt trots op mn pownie!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 20:09

WOW Geweldig Debuut zo te horen ! Gefeliciteerd hoor *LOL*
En nog bedankt voor t lezen Schijnheilig

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 20:14

Klinkt heel goed Talida!
Wel veel gemengde verhalen. MB is wel een bottle neck dit jaar zeg!
Iemand nog wat van Bianca gehoord met Jade vandaag? Na haar domper van gister kon ze wel een opsteker gebruiken.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 20:15

Heb ik gemist wat ze gister heeft gemaakt Bloos

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 20:16

Ze deed het graag! jammer dat je niet zo ver kwam amber

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 20:17

wat was er gister met bianca dan?

iemand nog bij de prijsuitreiking van de L paarden geweest?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 20:17

Amber, wat jammer zeg!!

BV, ook al veel pech, rot joh, ik hoop van harte dat je er snel achter komt waarom er zo veel verzet was...

Jody, jammer van je val. Verder klinkt het als een mooie rit!!

MC, wat vervelend! Nu al weer bijgekomen? Hoop dat je je snel weer fitter voelt...

Florence, jammer van de op-af, maar ik doe het je nog lang niet na hoor. 7e in het M...

Talida, naar tevredenheid gereden zo te lezen, jammer van de haperingen, maar top dat je er een goed gevoel aan houdt! Wanneer weer?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 20:32

Sim; wat ontzettend balen zeg. Daar ga je niet voor naar Maarsbergen.
Ik ga met Wup mee. Veel in springlessen investeren en parcoursjes springen.

Lautje; Ach gut

Amber; godsamme zeg. Hindernis 2 vond ik ook gewoon een lompe hindernis met die tak er zo direct achter. Echt jammer zeg. Maar nu heb ik Fjordy in ieder geval wel in het echt gezien.

Verder lees ik nog een hoop pech Ach gut

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 20:36

Ik heb elke week al springles, maar ik spring weinig parcoursen, dat wel, daar ga ik dus maar eens zoveel mogelijk verandering in brengen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 20:36

Mijn dressuur vandaag ging echt heerlijk. Dit was wel een van de fijnste proeven die ik met hem in de B gereden heb.

Bij het springen had ik al in de gaten dat er iets niet met de tijd klopte. Dus maar op barragetempo in het springparcours gereden, waardoor we gelukkig binnen de tijd waren en foutloos.

En de cross, die ging echt zo fijn. Alleen hindernis 2 niet, want daar hing een tak achter en ik moest bukken waardoor ik mijn evenwicht even verloor.
Voor de rest ging hij gewoon echt heerlijk. Hij was nu voor het eerst niet drammerig, kwam lekker terug maar was er ook weer als hij vooruit moest.
De hele cross ging gewoon lekker. Bordje van hindernis 13 nog omgereden Bloos . Wel 16 sec buiten de tijd, want die was in het B bijna niet te halen. Ben zo trots op hem!

Uiteindelijk waren we 3e.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 20:37

Super Scum!!! Gefeliciteerd!

@ sim: thuis springen is bij de meesten vaak het probleem niet. Als tip kan ik ook alleen mar geven door zoveel mogelijk parcoursen buiten de deur te springen.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 20:38

Scum, gefeliciteerd OK dan!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 20:38

Ik heb Bianca zien lopen, maar ze staat niet op de crossfoto's dus ik ben bang dat ze net als in Vlietland problemen heeft gehad in het spring parcours.

Belinda, goed gereden hoor, maar dat wist je al. Je zou nog even een antwoord van Piet doorgeven Clown

Scum, netjes gedaan hoor. Gefeliciteerd

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 20:39

Ohja Nick; dat was de gouden tip! Ik heb die sporttape gehaald en daar een gaasje met betadine onder gedaan. En zo heb ik kunnen rijden.
Toen ik het gaasje eraf haalde kwam de korst helaas toch mee. Maar who cares, ik kon ermee rijden.
Tnx!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 20:42

Hoeveel punten had je eigenlijk in de dressuur!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 20:43

Rowo: dat ga ik ook maar zoveel mogelijk doen! Die tip heb ik van bijna iedereen gehad. Haha! En jullie hebben gelijk. Knipoog

GvdT: ik weet dat bianca gister niet heeft gecrosst, maar ze zou vandaag ook met die andere starten (Jade) in het B en ik vraag me af of ze vandaag wel heeft kunnen starten.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 20:43

187 (vraag mij niet waarom)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 20:44

Oh ik dacht direct aan mega veel punten, maar dus niet hoog gejureerd?

AAAH IK WIL OOK WEER CROSSEN!