. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Merel_Claire schreef:Ook nog even mijn verslag (voor zover ik die heb).
Dressuur voelde super aan, 182 punten in ring 2. Had er iets meer verwacht, maar was tevreden. Springen een stop op de eerste van 7, totaal onnodig. Na het springen werd ik helemaal niet lekker, duizelig, draaierig en heeeel erg misselijk. Ik had ook niet goed gegeten moet ik eerlijk zeggen. Ik heb toen besloten om de cross niet te starten. Ik wil geen risico lopen en met een gaar hoofd de cross in gaan. Paardje in de trailer gezet en nu alleen maar uitrusten. Beetje teveel hooi op mijn vork genomen de laatste tijd denk ik. Mijn lichaam wilde niet meer, echt bizar. Jammer, want het ging best lekker en vond het een uitdagende cross. Maar wel een cross die je niet zomaar even rijdt.
IndianSummer schreef:Wij zijn ook net terug. Maar ff een klein verslagje. Moet alle zooi nog opruimen en heb weinig puf meer.
Met Fredje was ik 2e, super tevreden!!
Mn zusje klapte er helaas bij hindernis 2 af, en haar pony kwam vast te zitten met 1 been. Gelukkig alles goed afgelopen!!

GvdT schreef:Nou het was op een uitzondering na wel een pechdag vandaag zeg.

. Wel 16 sec buiten de tijd, want die was in het B bijna niet te halen. Ben zo trots op hem!

En jullie hebben gelijk.