Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) 
Ging helemaal super, zeker na Markelo !
.
Nog nooit gedaan dus toch maar niet op gegokt !
En was ik maar 7 seconde over de ideale tijd ! 

Dank je. Ben zo blij dat hij gewoon lekker ging !
?
. Maar goed gedaan hoor!
.
. Niet slecht toch voor een 2e sgw ooit.
Voor het springen bij de dierenarts geweest, hartslag 48. Voelde met inspringen wel goed en toen het parcour in. Op de eerste al een balk en kon moeilijk ritme krijgen. De tweede balk op nummer 6 of 7. En kwam een beetje moeilijk de dubbel in maar het ging "goed".
Ik was de hoogste met een 7
Was helemaal verbaasd. En ik kreeg een heel mooi koffertje met een kalkoenenset van Tacx (wel een beetje jammer, paard staat sinds een jaar blootvoets.......)
stond even aan de zijkant te kijken, maar hij doet het super

Jetske_ schreef:zo ik ben ook weer terug...
Een beetje dubbel gevoel, op de eerste 3 hindernissen liep hij namelijk echt te klooien. maar het stuk vanaf hindernis 3 tot hindernis 10 ging heerlijk. voor het water stopte hij (aansteller...) eerst 2 anderen moeten laten passeren en toen ging hij wel. toen weer een fijn stukje tot het oranje heksenoog, na een aantal weigeringen er toch netjes doorheen. Vanaf daar tot de finish ging weer heel fijn.
Er hadden nog 2 mensen mij aangeschoten met de vraag of ik ook bokt zat, nu heb ik alleen niet gehoord hoe die nou heetten (door de spanning waarschijnlijk)
En klopt het dat er 3 (?) fotograven naast de greppel stonden?
Ik ga even de foto's bekijken die Millie heeft gemaakt bekijken.