Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
taormina schreef:Ik ga voor Henrieke Boonzaaier op 1
Bobby Bary op 2
en wellicht Justin Maarse op 3 maar daar twijfel ik over
Mijn voorspelling ligt op koers ,alleen Bobby Bary blijft achter.Het springen zullen denk ik Justin en Henrieke beiden met een beetje mazzel foutloos blijven.Dus de cross gaat het uitwijzen.Justin altijd altijd voor de tijd,full speed dus daar heeft Henrieke nog een harde dobber aan.Bitwise schreef:Waar heb je die uitslag gezien? Best goed van Suus
Lielle schreef:Knap gedaan van Suus, daar mag ze trots op zijn!
Ziet er bekend uit Lex. Iets meer gescoord dan vorige keer toch, als ik het goed onthouden heb?
Simmie schreef:Krijg net bericht van Suus. Ze heeft foutloos gesprongen! Echt super, want er waren er maar weinig (stuk of 15) die foutloos hebben gesprongen! Mooie uitgangspositie voor de cross dus!
Bianca, Suus heeft startnummer 361 en vanavond zullen de startlijsten voor de cross van morgen wel op de site van Breda staan. Startvolgorde is nl afhankelijk van het dressuur- en springresultaat. De beste ruiters (die het hoogst staan in het tussenklassement) starten het laatst in de cross.