[SGW] SGW Etten-Leur, Verslagen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SGWuppie

Re: SGW Etten-Leur, Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 22:21

Sim, wat jammer van Sims. Aan de andere kant is het wel een geruststellend idee dat ze dus ook gewoon niet lekker was en het dus niet iets rijtechnisch is....hopen dat ze snel opknapt!

MJ, goed gedaan! Weer hernieuwd vertrouwen voor het komende seizoen!

Nickel, gefeliciteerd!! Het kan toch raar lopen, de ene week niet mogen starten en dan ineens eerste worden! Nick kan dus blijkbaar wel luisteren in de cross...nu dit zien vast te houden!

Marloes, mooi gedaan, altijd irri als je gestopt wordt, ben je ineens uit je ritme en concentratie!

Mirjam, gefeliciteerd! Tot nu toe nog 100% in de prijzen! Vind het wel triest dat sommige jury's een bepaald nivo niet herkennen, misschien volgende keer een rondje in passage om de ring?

Jenga, even denken hoor, een stop op de tankval was het he? Vind dat ook wel een beetje een on-ding en voor zover ik weet kun je zoiets nergens oefenen..

Paul, heb het idee dat het vorig seizoen aan het eind en nu ook niet zo lekker gaat met jou. Misschien een paar wedstrijden L HC rijden voor het vertrouwen?

PB, fijn van hetje! Op een gegeven moment gaat de knop wel om en zien ze niet meer wat er om hen heen gebeurt!

Ben blij voor alle deelnemers dat de bodem zich zo goed heeft gehouden! Weten we iig voor volgend jaar dat de bodem daar dus best wat kan hebben! Dat mensen zich niet afmelden vind ik niet echt bij de SGW-mentaliteit horen, schaam jullie! Zit zoveel werk in zo'n cross, ben blij dat er zoveel mensen zich ervoor inzetten dat wij het hele seizoen overal kunnen starten!

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 22:25

Ben het op alle fronten eens met SGWuppie, helemaal niets aan toe te voegen.
Ben erg blij dat de bodem zich goed gehouden heeft, dan hebben jullie allemaal een fijne dag gehad. Ik hier thuis ook hoor, heerlijke luie zondag!

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 22:27

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 22:35

iedereen gefeliciteerd met de resultaten..

Hoop dat sims weer snel beter voelt simmie..

Ik was vanochtend om half 9 al in ettenleur justin moest om kwart over 9 al dressuren, dus was vroeg.. Was rond 8 uur terug, reden daar om half 5 aan, nog paard ophalen in den haag en 1 in zaandam weg brengen.. Was lange dag dus...

Wel geslaagd met een 2e plek in het L en een 5e in het M, die die in het M had was 1e x dus super tevreden..

Jammer dat ik bokkers nooit goed herken..

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 22:39

Afbeelding
in actie in nieuwe sponsoroutfit, met zelfgemaakte silk (moet nog een kleppie op!)

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 22:44

Stoere manen heeft ie zeg!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 22:47

Gaaf hoor Jenga, ik vond je beschrijving van je springparcours ook erg pakkend. Haha!

Nickeltje OK dan! . Je hebt wel een heel wisselend begin van het seizoen, niet?

Miriam en Lextet, gefeliciteerd met de prijzen.

Klinkt inderdaad alsof ze echt niet lekker is Simmie, hopelijk valt het mee. Ben het trouwens met MJ eens dat het toch écht je voorkant is op de foto. Haha!

Lekker MJ, jullie zijn helemaal uit jullie dipje aan het komen. Ja

Dat is apart Marloeske, als het parcours ineens anders is als dat je gelopen hebt. Knap om hem foutloos uit te rijden na zo'n onderbreking, je bent toch behoorlijk uit je ritme.

Het wil nog niet echt lekker he, Paul? Misschien inderdaad een keer een rondje L-HC voor het vertrouwen?

Klinkt als een mooi trainingsrondje PB. Voor zo'n onervaren paard is het al fijn als hij gewoon de cross uitloopt.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 00:01

Ik ben blij voor iedereen dat het toch zo goed weer gebleven is. Ik ben niet gegaan, ik wilde het risico niet nemen temeer ik een pony tussen de paarden heb en met Chaam goed ben doorgekomen maar daar een behoorlijk dubbel gevoel aan overhield. Dat wilde ik nu voorkomen. Ik heb niet meer met de organisatie gebeld, dat is inderdaad ook niet netjes, maar het is er totaal bij ingeschoten, maar ik zal mijn inschrijfgeld nog wel netjes overmaken, even kijken hoe ze dat willen.
Ik geef iedereen alvast een dikke pluim OK dan! voor de behaalde resultaten en NICKELTJE, je mag trots op jezelf zijn Go jij! Go jij! Ga zo door.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 00:15

Ik heb wel alles gelezen, maar geen fut meer om op iedereen te reageren, wekker gaat weer veel te vroeg morgen Nagelbijten / Gniffelen

Iedereen die tevreden is gefeliciteerd en voor de rest een Ach gut en volgende keer beter!

Wil Nickeltje nog wel even persoonlijk feliciteren Ja Haha!

En voor simmie hoop ik dat sim niets vervelends onder de leden heeft Ach gut

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 07:36

De weersvoorspellingen richting volgend weekend zijn ook best oke, behoorlijk zonnig dus de B en pony's kunnen hopelijk ook nog lekker rijden!

Bianca, wel een beetje apart dat je elke dag druk bent te kijken naar het weer enzo of je kan gaan starten, maar vervolgens kom je er niet aan toe om je af te melden...?!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 08:17

Ik ben het ook helemaal eens met SGWukkie!
Wij zijn zelf ook nog gaan kijken gisteren en de bodem lag er 200% beter bij dan verwacht. Hoop dat het volgende week op de dag zelf ook zulk mooi weer is en dat er deze week zelf niet al te veel regen valt. De organisatie heeft er echt alles aan gedaan om de cross mogelijk te maken. Vond alleen de wei waar de veekraal op stond wel nat, gingen de paarden ook vrij diep in. Ik verbaasde me ook over de moeilijkheidsgraad van de M. De veekraal bijvoorbeeld was echt heftig voor de M en ging dan ook bij lang niet iedereen goed. De Z had ipv 4 maar 3 sprongen en was daardoor gemakkelijker te doen. Bij de M moest het echt precies pas zijn anders had je een stop.
Ook de verplichte doorgang over het slootje vond ik een venijnig ding. Stijl naar beneden, over het slootje en dan stijl weer omhoog. Bovendien stond er nog een boom aardig in de pad. Ook daar helaas veel stops of bijna stops.
Zusje (Vivre op bokt) ziet op tegen de waterbak volgende week. Ze kan dus wel wat aanmoediging gebruiken. Vivre wil wel eens midden in de waterbak stil gaan staan en dan niet meer vooruit willen. En de waterbak in E-L is best wel lang! Daarnaast wil ze nog wel eens bang zijn van de zijkanten van de waterbak, als de bak wat smal is. We zijn dus zeer benieuwd wat ze volgende week gaat doen!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 09:34

ik was idd erg benieuwd naar die steile sloot en de veekraal, dat was behoorlijk pittig voor het M.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 09:59

Jenga: Wij zagen de shof nog lopen (met een mens eraan, dat wel Clown ) bij aankomst bij de trailer!
Lielle: Veekraal was erg pittig voor het M, vond ik niet zo'n eerlijke keuze van de parcoursbouwer eigenlijk....
Marloes: Knap hoor dat je zo hebt kunnen rijden als ze je stil leggen en ook nog eens langs een andere route sturen! OK dan!
Paul: Fijn dat je nu weer een stuk verder bent gekomen als de vorige keer! L HC lijkt me ook wel eens een goed plan. Of zie je dat niet zitten?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 10:08

Miriam, dat vond ik ook al. En het alternatief was leuk bedacht maar hoe je in vredesnaam a en d kon springen en dan de b-sprong van het L als b en c alternatief Verward

Hoe bleef de slootkant van die steile sloot? Dat baarde me ook wat zorgen.

Miriam, lust Ultra het meel (blijf echt consequent mail typen)?

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 10:11

Is er een foto van? Ben wel benieuwd!

Moet trouwens even kijken voor volgend weekend Lielle, wil nl ook in Ijsselsteijn gaan trainen...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 10:13

kijk maar, er komen nog genoeg weekenden.

Foto weet ik niet, maar het waren twee ruime in/uitjes van toch wel een meter hoog en dan 1 galopsprong naar een steil. Lastige, technische combi. Het Z had een dikke oxer (hooiruif) op 1 galopsprong en dan weer een steil op 1 galopsprong.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 10:17

Ik heb Paul gezien bij die sloot, de bodem zag er wel goed uit dacht ik, en het paard sprong erg enthousiast naar de overkant *LOL*
We hadden helaas de camera in de auto liggen Verdrietig

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 10:18

Lielle schreef:
Miriam, dat vond ik ook al. En het alternatief was leuk bedacht maar hoe je in vredesnaam a en d kon springen en dan de b-sprong van het L als b en c alternatief Verward

Hoe bleef de slootkant van die steile sloot? Dat baarde me ook wat zorgen.

Miriam, lust Ultra het meel (blijf echt consequent mail typen)?

Dat alternatief was echt niet te rijden..
Slootkant heb ik bij het Z nog gezien. Lag er prima bij Ja (leek ook alsof de afzetkant zo minder steil was dan za, maar of dat mijn verbeelding was?)

Ultra lust het mail Nagelbijten / Gniffelen Knipoog . Hij wordt er niet enthousiast van maar dat is hij nergens van qua eten...

Bianca: Hoe kwam het dat je niet af kon melden? Vergeten of was er iets aan de hand? Er werd wel steeds op je gewacht nl en kan me voorstellen dat je dit meer gaat kosten dan alleen inschrijfgeld....

Lielle: Overigens was 1 galopsprong in de veekraal maar 7 meter.. krapjes dus Ja

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 10:20

LJ: Waren jullie dat?? Niet eens gezien, maar heb een keer gehad dat mensen niet aan de kant gingen en roep daarom tegenwoordig al maar heel hard van te voren Clown

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 10:20

ik vond de afzetkant wel meevallen, landing was steil en met een overstekende boom bovendien. 7 meter is zeker krap, in/uitjes stonden op ruim 3 en dat is dan weer royaal.

wb niet afmelden, ik ga volledig met miriam en sgwuppie mee.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 10:25

Afbeelding

Foto gemaakt door Loes. Hetje begint het galopperen in de cross al beter te begrijpen.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 10:26

ik vind het een stoere foto PB!!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 12:29

Mooie foto PB,

Niet afmelden mag wat mij betreft wel strenger bestraft worden dan alleen inschrijfgeld betalen. Zo'n foute actie en ik kan het alleen maar met de rest eens zijn.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 12:31

Er moet idd wel een verschil zijn eigenlijk tussen niet afmelden en te laat afmelden.
ik zie weer erg stoere foto's!

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 12:45

Een organisatie zou een deelnemer die niet afzegt uiteindelijk toch in het vervolg kunnen weren. gewoon op de zwarte lijst.
En iedereen die na de uiterste inschrijfdatum gewoon het bedrag + administratiekosten. Lijkt mij heel normaal....