Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

BerdientJ schreef:Dan ben ik de eerste.
Met losrijden voor het dressuren liep Cyrano heel fijn, in het proefje wat spanning door een beetje onweer maar verder ook wel netjes gegaan, 194 punten 3e plek.
Met het springen was het erg glad in het parcours, maar geen blub, wel 2 mensen zien wegglijden.
Was zelf met 2 balken rondgekomen, Cyrano werkte wel fijn mee, jammer van de balkjes.
Met de cross gingen we heel fijn van start, hij pakte overal super aan en hij vond het weer helemaal leuk!
Was helaas zelf zo stom om na het water de Bhindernis te springen ipv de Lhindernis, moest weer terug over de B hindernis om de L hindernis te kunnen springen dus koste wat tijd, en fout parcours natuurlijk.
Cross verder fijn uitgereden, en kon er ook wel om lachen, had gewoon nog de gele bordjes in m'n hoofd van de B, ging mooi rechtuit, en toen ik eroverheen sprong dacht ik 'dit klopt niet'.![]()
Cyrano heeft iig super z'n eerste Lcross rondgesprongen.
De cross in, heb rustig gereden, gezorgd dat ik altijd controle had. Afsprongen gingen super fijn. En ook de beide puntjes (Y) Beetje jammer was dat ik hem prut aanreed op de berkenstijl voor de kuil. Vorig jaar was hij er gewoon overheen gestommeld. Nu let hij beter op zichzelf, dus eigenlijk was het een heel goed teken dat hij stopte
) , stond in de startbox naast de startmeneer
Was wel grappig Caatje1986 schreef:Hee ik heb jou heen en weer zien springen haha zag er grappig uit!

_San_ schreef:Wat leuk. Die man maar over de EK kleurenWas wel grappig

Irene2 schreef:Ik sta er echt van te kijken dat er mensen gestart zijn.
Ik heb na mn dressuur (die prut ging overigens) nog een keer de cross gelopen, en vond de afdalingen veel te glad om zo vanaf te gaan. Nescio heeft ook geen ijzers, dus ook geen stiften, en ik vind een val riskeren het gewoon niet waard. baalde wel erg, maar veiligheid gaat toch voor. wat een pech met het weer zeg!
rowo schreef:Je foto doet het niet Ilse !
, misschien volgende keer de baan 3 meter verleggen zodat je niet al met een stukgelopen hoefslag begint. Springen 1 balkje en alle hulde voor mijn paard en cross foutloos en een minuut te langzaam, mede door die actie bij het ooievaarsnest. Uiteindelijk nog 7de geworden.
voor anderen, volgende keer beter.
maar de jury had een andere mening en heeft me zwaar omlaag gepunt -> 178 punten en ergens achteraan maar zelf wel tevreden.
, terug en in stap gedaan en daarna weer door ze vond de heuveltjes wel eng naar beneden toe maar de schans ging super en de rest van resterende heuvels ook. Bij het huisje wilde ze stoppen en ik gaf zoveel been dat ze wel afzette met als gevolg dat ze erboven op sprong en er weer af
, goed naar de finish en super tevreden. TeeGee schreef:@Silverbrumby: ik was 35, heb je ingehaald bij hindernis 12.Heb er zelfs 2 ingehaald, ook die waar jij achteraan bent gereden.
Ja die muts van mij ging bovenop de bult al stilstaan zo van helllllllllppp water haha, maar gelukkig ging ze er daarna wel door, en zal het de volgende keer wel gaan verwacht ik. Maar ze was op t eind echt doodop van al die heuvels gok ik, ze woue cht niet meer in galop. Maar ik ga me zeker inschrijven voor meer crossen dit jaar.Heb ieder jaar weer gezegd dat ik de bollert brons mee wou doen, maar had er nooit echt t juiste paard voor. Ik hoop dat er nog mensen zijn die mijn per ongeluk op de foto hebben gezet NR 34
, door evenementenfoto gemaakt was er trouwens een hele mooie die ik ook gelijk maar in groot formaat besteld heb. 
TeeGee schreef:Was leuk om je even te spreken Ruud!! En een mooi resultaat toch!
Edit: deze foto heb ik gekocht: