Apple schreef:Nogmaals gefeliciteerd inderdaad![]()
Jullie tweede rondje ging echt heel strak, vooral de bocht van 9 naar 10 pakte goed uit
Het was krap en een risico, maar het ging goed!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Apple schreef:Nogmaals gefeliciteerd inderdaad![]()
Jullie tweede rondje ging echt heel strak, vooral de bocht van 9 naar 10 pakte goed uit
Luuxje schreef:Apple schreef:Nogmaals gefeliciteerd inderdaad![]()
Het was krap en een risico, maar het ging goed!
sasika schreef:wat ik bedoel bler (praat) gwoon heel veel onder het rijdenhihi nee Blidur heeft mijn dag helemaal goed gemaakt ben super trots
Moet nog steed lachen over hoe jij blidur samen met die man in de trailer had gehuptst
Jen_Elegance schreef:Oh was jij dat Zamero! Samen met Vasthi? Dat heb ik me helemaal niet beseft, dom!
Net als dat ik er nu ook achter kom dat ik te paard heb lopen beppen met gomir.
Heb op dat moment alleen psst herkend.
Iedereen die nog moet, succes!
Shanty_Muis schreef:sasika schreef:wat ik bedoel bler (praat) gwoon heel veel onder het rijdenhihi nee Blidur heeft mijn dag helemaal goed gemaakt ben super trots
Moet nog steed lachen over hoe jij blidur samen met die man in de trailer had gehuptst
Volgens mij heb ik jou rond zien lopen toen je aan het uitstappen wasIk was voor de veewagen bezig Nero bezig te houden
![]()
Heb wel veel gezien eigenlijkZat tot 3 uur en 12 uur stond paard al in de veewagen
Canter schreef:... eerste rondje van hindernis 4 t/m 9 een paar discussies met het paard gehad
miss_jumpy schreef:verdorie gomir, daar heb ik echt niet bij stil gestaan, dat jij dat was![]()
nou ja, sinds je zo lekker gereden hebt kom je vast ook crossen op sgw vlietland, gaan we daar echt even meeten
Jen_Elegance schreef:Oh was jij dat Zamero! Samen met Vasthi? Dat heb ik me helemaal niet beseft, dom!
Net als dat ik er nu ook achter kom dat ik te paard heb lopen beppen met gomir.
Heb op dat moment alleen psst herkend.
Iedereen die nog moet, succes!
gomir schreef:Heeft ze zich niet te erg bezeerd Kiwiko?
sasika schreef:Shanty_Muis schreef:Volgens mij heb ik jou rond zien lopen toen je aan het uitstappen wasIk was voor de veewagen bezig Nero bezig te houden
![]()
Heb wel veel gezien eigenlijkZat tot 3 uur en 12 uur stond paard al in de veewagen
Haha ja kloplekekr druk beestje is die nero zeg als je hem zo ziet
Met hoeveel kwamen jullie eigenlijk?
CoriienRN schreef:ZO das best drukjes![]()
heb 1 iemand gezien van rijpwetering en dat was ali moesman
gomir schreef:Welk nummer had jij dan paul? Ik was er al op tijd dus misschien heb ik jou ook nog wel zien rijden
Paul_H schreef:gomir schreef:Welk nummer had jij dan paul? Ik was er al op tijd dus misschien heb ik jou ook nog wel zien rijden
91, op zaterdag.