Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ruudjw schreef:jee, nu nog iemand zien te vinden voor het voorlezen van de proef. Aangezien we achter elkaar starten, wordt elkaar voorlezen wat lastig.
Lijkt me erg lachwekkend. Vooral voor de omstanders......
Jorie schreef:Ruudjw schreef:jee, nu nog iemand zien te vinden voor het voorlezen van de proef. Aangezien we achter elkaar starten, wordt elkaar voorlezen wat lastig.
Volgens mij heb je die al gevonden...........![]()
![]()
Ik doe dus ook mee, B-groen. Met mijn fijne klasse 3 endurance knol die springen gefokt is maar dat zelf vaak vergeet........![]()
Of ze bedenkt het zich pas op het laatste moment.......
Ik ga ik duo verband de cross in. En dat van dat ringsteken hoor ik vandaag voor het eerst.......Lijkt me erg lachwekkend. Vooral voor de omstanders......
![]()
![]()
Nou ja, ik heb vorig jaar voor het eerst een TREC gereden en in het hindernissen parcours heeft ze me wel versteld doen staan dus wie weet......
Ik ben braaf sprongentjes aan het oefenen. Dat dan wel natuurlijk.

maar eerst dressuur, dan terreinrit, en ringsteken / springen dan?

Jorie schreef:Ik snap de volgorde wel, maar uhm.... waarom zit er ringsteken tussen?? Ik snap de link met SGW dan niet zo. Zou ik eerder in een TREC verwachten of zo.
Is juist lachen dat ringsteken. T is meer lol maken dan echt serieus rijden.

Dela schreef:ik ga er ook gewoon een lekker ritje van maken!
het gaat toch niet op tijd of wel? het gaat erom dat je de hindernissen springt om punten te halen! toch?
TeeGee schreef:Doe je ook mee Jorie?
.