Nickel, hoe is het gisteren gegaan?
Verder gefeliciteerd aan de prijswinnaars!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gefeliciteerd!! Neem t wel mee naar Hattem
En heel erg bedankt voor het aanbod om te helpen!!
Maar er waren er veel die moeite hadden met t springparcours, de grond was ook echt glibberig…. Volgende keer meer succes! (hopelijk met Raimaer
)
Gefeliciteerd!
heb veel te vertellen
):
Daarna kwam na n stuk veld de bosinsprong en daar ging het helaas mis
We kwam dicht en Pasjha sprong bij de landing schuin onder me en ik lande scheef in m’n zadel en kon m’n evenwicht niet meer houden. Verder was ook alles nat en glibberig dus gleed ik uit t zadel en ben (gelukkig) op beide voeten geland met de teugels nog in m’n handen. Vroeg ad hindernisjury wat ze ervan maakten: natuurlijk val tgv sprong. Balen. Opgestapt en direct doorgereden en de bergop oxer gesprongen. Het water ging ook netjes, wel in draf tot de boom. Had natuurlijk flink tijdsoverschrijding door die val maar dat maakte toch niets meer.
(toch wel jammer van de tijdfouten) en eennalaatste in t M met Pasjha. Beide paarden hebben het super gedaan en ik ben echt super tevreden over gisteren! Die val met Pasjha was vette pech. De starttijden waren helaas wel echt n ramp en dat vond ik toch slecht geregeld; als we hadden geweten dat de L dr. al om 11.00 begon hadden we veel rustiger aan kunnen doen…. Ben in ieder geval heel erg tevreden over de paarden en de cross was mooi! Jammer dat t ’s middags regende.
bianca1980 schreef:nickeltje wat ontzettend sneu met springen, we hadden het er nog over tijdens inspringen, ik was na de cross 25 minuten wezen uitstappen bij de finish omdat ik dacht ...nou jij komt ook zo...maar zag je helemaal niet meer, dus toen ben ik terug gegaan naar de trailer ?? ik snapte het al niet, maar nu na het lezen van de verslagen begrijp ik het. erg jammer voor je, ik hoop dat het vandaag beter is gegaan ??
Sjaan schreef:Gefeliciteerd Suus.
Ik vond de tijden in Bathmen dit jaar zowiezo niet zo goed geregeld.
Ik heb je nog gezien met Ungaro op de steil-greppel. Zag er mooi simpel uit.
Eventinggek, Bedankt!!!! Top dat je mijn rpijs mee genomen hebt!!!jipje_niekje schreef:Gefeliciteerd Nickeltje en Eventinggek met jullie prijzen en fijne ritten.
Nu hebben jullie wel beiden de winstpunten voor het NK toch??
Eventinggek: Hopelijk ben je niet blauw van je val!
Ben eigenlijk gewoon afgestapt en netjes op 2 voeten geland met de teugels nog in de hand
Ik landde gewoon net té scheef in m'n zadel en kon m'n evenwicht niet meer terugkrijgen en toen heb ik me eraf laten glijden. Toen vroeg ik nog ad hindernisjury wat ze ervan maakten, maar dat was natuurlijk val door springen hindernis.
Nickeltje schreef:Geen idee.
Komen ze niet vandaag ofzo op internet??

TeeGee schreef:Volgens mij moet je dan in het fotograventopic kijken of daar iemand foto's heeft gemaakt of bij SGW ITP.