ik heb hem twee jaar geleden gereden en vond hem toen heel goed te doen, was een erg leuke cross.. vorig jaar heb ik hem wel gelopen en heb een hindernis gecontroleerd en toen leek de cross me inderdaad goed te doen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik heb hem twee jaar geleden gereden en vond hem toen heel goed te doen, was een erg leuke cross.. vorig jaar heb ik hem wel gelopen en heb een hindernis gecontroleerd en toen leek de cross me inderdaad goed te doen
Juventus schreef:oke nou die vond ik idd heeeel goed te doen,..
ach en iets moeilijker mag wel voor de kampioenschappen. Als het maar veilig is. want ik hoorde over sloten waar je in kon vallen/glijden wat te gevaarlijk was,.. maar er schijnt een gedeelte van de route aangepast te zijn en dat was al wat jaren geleden zeiden ze

xxitsmexx schreef:was de RK voor alle ruiters??
want ik heb me dus ingeschreven voor de open wedstrijd maar ik had dus ook mee kunnen doen in de B paarden op het RK?

rowo schreef:Zit die er ook in voor de klasse B?

T ging me er meer om of je mij dan op de foto kon zetten
rowo schreef:Oh haha hoe dik die ook is, ik zal er toch wel overheen moeten als die in de B zitT ging me er meer om of je mij dan op de foto kon zetten