Amber_ schreef:Stompwijk is meer parcoursje he ?
Klopt, is een parcour met crosshindernissen uitgezet in een weiland en een buitenbak

Heel anders dan Vlietland of Lisse.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Amber_ schreef:Stompwijk is meer parcoursje he ?

basje123 schreef:OKee:) Bas had vorige week een nieuw spelletje, vlak voor de sprong recht over de paal heen en dan kon ik doen wat ik wilde maar hij moest en zal over die paal heen springen.. Even heel boos op hem geweest en toen was het spelletje niet meer leuk en sprong hij heel netjes ong. 1 meter:D
maar goed dat hij er nu wel mee stopt dan
is goed ik ga dressuuren
e pony kijk maar in haar profile bonniepony schreef:enne ik heb nog even een mededeling voor de gene die mij kennen met amaretto (schimmeltje)
hij is helaas ernstig geblesseerd geraakt en hij mag niet meer crossendus ik ben misschien iets minder herkenbaar. mijn nieuwe pony is donkerbruin zonder aftekeningen. we komen waarschijnlijk wel gewoon in mijn groene setje

) sjorsias schreef:die waterbak kan je wel! die is niet zo moeilijk, lijkt meestal op een grote diepe plas regen.
...
je mag 2 rondjes crossen, dus zorg er gewoon voor dat ie bij het 1e rondje de waterbak ingaat, je mag er zo lang staan als je wilt. je kan er ook naast lopen als ie het dan wel doet.

!
)