Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
flamejessy schreef:hallo.. ik kom net terug van stal.. alle hekken dicht gemaakt en de paardjes weer lekker in de wei gezet..
als eerste Melanie! harstikke gefeliciteerd..
maar dat had ik al gezegt toen ik naast je stond op het podium(stroo) want ik was namelijk 2e !
flamejessy schreef:hebben jullie het ook mee gekregen dat die schimmel de weg op renden?? iedereen der achter aan. autos stoppen.
ik ben zelfs bij een vreemde de auto in gesprongen die is achter het paard aan gereden..
dyaco schreef:ook hier even een kort verslag
Dressuur ging erg bagger (naar mijn gevoel ) erg slechte ondergrond en ook had ik erg veel last van de weg langs de ring...maar goed dat heb ik wel vaker.
Toch had ik 193 punten (M dresuuur ring 3 )dus van die ring stond ik zo goed als boven aan !
Ik heb spring parcous had ik een balk op hindernis 4 (ook erg slecht met modder gaten er voor ) kon hij niks aan doen echt gewoon balen daar na had ik eenweigering op hindernis 5 .
In de cross had ik een weigering op hindernis 13 muur met watervalletje zeg maar
Dus er is iemand erg tevreden naar huis gegaan (wel stonden we met de vrachtwagen vast die is er met behulp van de tractor er weer uit gekomen !)
Ben niet op de uitslag gewacht maar volgens een medewerken stonden we wel erg goed (door de punten van de dressuur )
BE_GENTLE schreef:Er staat ook een foto tussen in het topic van een meisje van mijn stal alleen van de achterkantmaar zeer mooie duidelijke foto's
Julia_Romeo schreef:ja dat meisje op die schimmel heb ik ook gezien.. maar niet met de cross.. ze vroeg van te voren ook nog aan zo'n ander meisje (van wie die dus was volgens mij) of die wel eens een afsprong had gedaan..toen zei dat meisje :volgens mij niet..
ze had idd bruin tuig en ook bruine laarzen, ze stonden naast ons met de trailer.. ze had 2 grote schimmels bij..