Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat klinkt niet best..
( gaat ze van die stijger-aangaloppeer-huppeltjes maken ) Ze kreeg het ineens in dr kop en toen was het over, ze was niet meer te rijden, dus netjes afgewacht tot ze een beetje kalmeerde ( wel voorwaarts natuurlijk ) Maja, toen was ik al weer bij het laatste stukje ( Ja, dat prut stukje, E afwenden arbeidsstap, B rechterhand arbeidsdraf, FA overgang arbeidsstap A afwenden, XG HH groeten, en dan zeggen ze dat ze je de tijd willen geven om nette overgangen te maken in de B
) Dat ging eigenlijk wel weer vrij redelijk, afgeroet met een big smile naar de jury natuurlijk ( nee, ik ben echt niet boos op mn paard!) Uiteindelijk 164 punten ( waar ik zelf erg tevreden mee ben..! )
Na de Beukburcht ging het weer super! Eigen geklokte tijd (met mobiel) was 5.54 ideaal van 6.12, dus nog net acceptabel, mocht iets rustiger dus.
Daarna nog wat gestapt, en heerlijk verwend
Na 2x starten B+4. Overigens was ze in maarsbergen veel fijner, en twijfelde ze daar veel minder, terwijl dat best pittig stond en onbekend terrein is.. Dijkgatbos kent ze op haar duimpje
( als ze die zou hebben
)
ik rijd nl nooit hard op water aan, trek een paard wat ik niet kan houden eerder stil dan dat ik er in dender. Later vertelde hij dat hij het van de M ruiter in het blauw met roze niet begreep dat het mis ging, die kwam mooi rustig in en ging ook heel makkelijk door het lastige lijntje voor het water. Toch nog maar even naar hem toe gegaan en gezegd dat ik die M ruiter was

En gefeliciteerd met je prijs!

, maarja we kwamen voor de cross!
ladyzwien schreef: