Ik meld me ook maar even in het nieuwe topic, is ineens snel gegaan! Maar complimenten voor Rowo en Vief! Ziet er stoer uit hoor! Ik ga zo alvast even lekker de paardjes rijden en dan vanmiddag naar het werk, hopelijk wordt ik niet eerder gebeld, aangezien er 1 niet helemaal fit is en halve dagen werkt, ben ik nogal vaak de pineut om voor haar in te vallen. Dus hoop dat mijn telefoon zich stil houdt vanmorgen.
Morgen bij ons oud-Lunterse dag, poeh. dan kun je nooit het dorp meer door... Wel leuk hoor, maar ik blijf denk thuis ik ga het rijden weer even oppikken, heb gisteravond even een kwartiertje ong. me nieuwe zadel geprobeerd, ligt super! En heb wat sprongen gedaan, wipt niet op
Jenga: leuk stukje zeg! BV: spannend! Wel heel gaaf joh! Alle jarigen nog gefeliciteerd! *gaat in het vervolg extra op alle verjaardagen letten * Iedereen die nog naar Boekelo gaat heel veel plezier!
O god, ik ben ook zo slecht met verjaardagen... Kijken of ik het nu wel kan onthouden. Rowo, ik mis mijzelf ook nog bij doelen & wistjedatjes. Mijn nieuwe springzadel is trouwens goed Ga nu naar de kapper, en daarna naar Vorstin om haar klaar te maken voor de wedstrijd
Lielle ook nog gefeliciteerd Nooit meer aan gedacht En ik wist het toch eigenlijk wel, twee dagen na mijn vader en 10 voor die van mij. Ik ga oefenspringen en inpakken op mijn verjaardag, doe er verder niets aan
Zoekt er hier iemand toevallig een digitale camera ?!
Ik wil de mijne graag verkopen en dan (net als wat mensen hier) overgaan op de Fuji Finepix S5600! Die is t/m maandag in de aanbieding bij de Makro maar ik moet van mama eerst m'n eigen camera verkopen dus daar ben ik nu hard mee bezig
In m'n onderschrift staat een link naar de advertentie hier op bokt!