Talida schreef:Die stoer fjord van jou doet het toch hartstikke goed?
We richten een boktschreeuwteam op!
Ja lijkt me goed plan, maar ik heb wel denk bij iedere hindernis zo'n team nodig

Ik ga een poging doen op zondag in de oefencross!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Talida schreef:Die stoer fjord van jou doet het toch hartstikke goed?
We richten een boktschreeuwteam op!
Talida schreef:Als tegen die tijd de starttijden bekend zijn kunnen we die hier vast wel plaatsen zodat we een mooi overzicht hebben!
Apple schreef:Mijn probleem vorig jaar was dat daar dan dus ook al het publiek stond en de camera en fotografen dus het lukte me niet om tussen de vlaggetjes door het water in te gaan.
Dat zal met een insprong vanaf de andere kant (publiek dus verder weg) makkelijker zijn.
GvdT schreef:Ik ben er op zaterdag in het M. gaat zich nu alvast voorbereiden op de trakhener, Scum is er niet om mij te coachen net als in C'ray![]()
Jen_Elegance schreef:Ik ga liever vanaf het strandje, strand en meertjes zijn geen probleem.
Waterbak of insprongetjes vind hij maar niks.
Maar wie weet red Tal me weer
Apple schreef:Als het kaartje inderdaad al de route is van 2007 dan rijden we het rondje omgekeerd aan 2006. Leuk, dan is de waterbak een insprong en via het strandje eruit.
Marije112 schreef:Klopt 't dat dit 't laatste jaar is dat er sgw wordt georganiseerd op de Vlietlanden?
Ik ben reuze benieuwd of het gaat lukken zeg!