Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
E pony's springen bijna nog hoger dan de paarden.. Zoooo vaag.. E pony's en paarden veranderen ze niets aan de hoogte ( vond ik vorig jaar erg flauw
Toen reed ik op mijn E pony mn 1e cross, en met springen gaat het niet altijd zo goed, hij wil nog wel eens stoppen enz. omdat ik het eng vind
)
De cross is echt heel goed te doen, maarja, zoals altijd geldt, vertrouw in jezelf & in je paard en blijf altijd met lef rijden
, maar je moet er wel rekening mee houden dat er nog een M pony groep komt na het L paarden. Daar hoeft natuurlijk niet voor verlaagd te worden.
Ik ben niet anders gewend iig..
De L pony rijden op zaterdag en de B paarden op zondag. Alleen vorig jaar niet omdat de (regio)pony's toen zaterdag kampioenschappen hadden (dressuur en spring) bij van Merle.GvdT schreef:Moet ik je toch corrigerenDe L pony rijden op zaterdag en de B paarden op zondag. Alleen vorig jaar niet omdat de (regio)pony's toen zaterdag kampioenschappen hadden (dressuur en spring) bij van Merle.
Was het laatste vrije weekend voor de hippiade en de pony's konden vanwege het slechte weer toen niet bij Wiron hun RK rijden.
AnneMieKe_89 schreef:Vind het wel jammer dat er zondag alleen maar B is.
Citaat:ik zag dat er zondag rugnummers af te halen zijn, van die stoffen dingen, tegen borg.
Maar dus geen gewone papieren?
Dat heb ik namelijk veel liever.. Mag je anders niet zelf nummer uitprinten voor in je rugnummerdrager?
GvdT schreef:Maar dat is wel een volle dag B, ik geloof dat het de enige wedstrijd is die ook B catAB heeft.
( Maar dat kan veranderd zijn hoor, ik weet het niet
)
Wel jammer, maarja, er zal ook wel niet zoveel animo meer voor zijn. Tegenwoordig beginnen al die koters al op een D pony..
( Bij ons in de buurt zie je heel veel super kleine kindjes op veel te grote pony's.. Dan denk ik ook, koop lekker een ABtje waar je lekker op rond kunt hobbelen, en waar je superveel van leert, en als je te groot wordt ga dan naar een D.. Maarja, dat zal ook wel gelijk de grootste reden zijn om niet op een kleine pony te beginnen, dan moetie verkocht ook.. )
GvdT schreef:Maar dat is wel een volle dag B, ik geloof dat het de enige wedstrijd is die ook B catAB heeft.
GvdT schreef:Hopelijk krijgt buienradar gelijk. Als ik de verwachting voor 2 weken aanklik blijft het zo goed als droog de week voor de cross en het weekend van de cross. Het wordt dan ook niet al te heet. Nu maar hopen dat ze het goed hebben