Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alleen Arabendu heeft me de hand geschud
Leuk! Jullie weten nu grotendeels wie ik ben, maar ik niet wie jullie zijn
Wat waren jullie nummers?
. (Bij het cross-lopen stonden er alleen de bordjes er en het hindernisnummer. Navraag bij secretariaat bleek dat daar later nog een dikke boom kwam te liggen, maar die ligt er nu dus volgens mij nog steeds niet)
. Snel omgedraaid en een tik mee, want daar was ze gewoon stout, erover en gefinished.
Volgens mij hangt het er maar net vanaf welke jury je hebt. M'n vader zei al, als het een oude kerel is lekker laag rijden
martinev schreef:Jammer Simmie, van die langsloper op de laatste, maar verder klinkt het wel als een fijne cross. Had je na het crossen ook niet meer gezien dus was wel benieuwd hoe je gereden had!
Ook ik vond stiekem de organisatie wel tegenvallen....
En inderdaad, hindernis 9??? Van de week weggespoeld in een modderstroom misschien??

en ik ga het in Wieringerwerf opnieuw proberen. Maar het deed dit keer wel extra veel pijn omdat ik het totaal niet verwachtte aangezien hij vorige week zo lekker ging. Ik hoop dat hij een dipje had en het in Wieringerwerf weer goed gaat doen. Anders begin ik uiteindelijk wel een beetje de moed op te geven.Sjimmy schreef:Ik stond bij het water Simmie
Citaat:jammer van je langsloper. Wat ik zelf had gedaan (maar ik heb het de hele dag kunnen bekijken natuurlijk) was na hindernis 12 onderlangs (niet langs de rododenderons) gaan (dat deden er maar een paar maar dat pad was nog prima en daar gaven ze echt flink gas).
Citaat:Volgens mij was het B paarden en B pony's ook nagenoeg gelijk, er is niks omgebouwd wat ik gezien heb.
Citaat:Hindernis 9 lag er gisteren ook al niet.