Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
of niet? Ik schrok er best wel van het zou mijn eerste L-cross worden en tjah ik was echt heel zenuwachtig maar goed, Simmie stelde me nog even gerust! Ik heb je ook nog als een speer door de waterbak zien gaan, super! Maar goed, zaterdag lekkker op tijd vertrokken. Tijdens de dressuur was Noquatja haast niet te rijden, misschien wat te kort erop gezeten maar meneer had allang door wat er gebeuren moest haha. Resultaat 186 of 187 punten en eennalaatste plek. Springen 2 balken, vond het parcours best pittig voor een cross-parcours. Goed, op naar de cross, ik starte na Merel en stond ook naast haar met de trailer dus die heb ik nog ff aangemoedigd met starten hihi. Vervolgens de startbox in en daar gingen we dan. Ik deed het in mn broek maar had zoiets als ik 1,2,3,4,5 heb gehad is het goed. Nou hij ging als een speer, hij sprong helemaal super, 6, het water ben ik rustig op afgereden, wilde even controle hebben, de tijd kon me niet echt schelen, netjes het water in, er weer uit, sprongetjes 7 en 8 en er weer in, ook prima. Bij het konijnenhok toch even een tik gegeven want hij kwam erg terug op het donker erachter. Het hek van 11 en de dubbel van 12 ging lekker en toen.....toen ging het mis...kwam op 13 na het lange stuk bos en sprong de hooiruif, goede afstand ed. en toen stond hij stil voor de hindernis B met het water er bovenop en vloog ik bovenop de hindernis en **** op de grond. Daar lag ik. Ik dacht nee he!! Snel er weer op geklommen en alternatief gesprongen en de cross verder foutloos en super uitgereden. Ik kwam wel jankend over de finish, ik had geen adem meer en was helemaal van de kaart. Niet zo zeer van het vallen maar wel door alle adrenaline ed. Ik had ook behoorlijk pijn en ben best wel beurs. Alles doet me zeer aan mijn linkerkant. Maar goed thnx to the bodyprotector want anders had ik mijn ribben gebroken!
En Lielle had n hele coole hindernis om te jureren
) kreeg ik een 5 met de opmerking te laat...
Terwijl je tussen A-F-B (of zo) overgang moet maken naar de draf... hoezo te laat als het voor B is???
.
)
.
Ben er in galop naartoe gereden, dat had ik niet moeten doen. 2e keer aanrijden vanuit draf, ze sprong er super op. Eraf ging zeer vloeiend, dus super! Laatste hindernis was ook goed en ik was zeeeeeeer tevreden. 
heel wat anders dan die 149 of wat het ook was, in Westerbork toen ze hengstig

Daarna rustig het water in maar volgens mij ving ze zichzelf in de landing, we bleven gelukkig overeind!
De opsprong-afsprong ging echt bagger, ben me rot geschrokken. Ik was teveel bezig met de opsprong (omdat dat vorig jaar niet zo lekker ging) dat ze de afsprong gewoon rechtuit nam en we dus een "bijna-boomaanvaring" kregen
Ik zag de boom op me afkomen maar op het laatste moment week ze naar links uit, ik kon nog net blijven zitten, oeiii. Dat doen we de volgende keer even anders! 
Nouja, laatste hindernis weer goed en dus een foutloze cross! Ik was echt hartstikke blij, vond het toch een pittige cross voor de L, had echt niet verwacht dat we em foutloos uit zouden rijden

Sjaan schreef:Een filmpje van Cheval en mij op de waterbak: http://nl.youtube.com/watch?v=gbcZPXT153c
Amber_ schreef:Sjaan schreef:Een filmpje van Cheval en mij op de waterbak: http://nl.youtube.com/watch?v=gbcZPXT153c
Leuk leuk leuk !
Welk niveau is dit ?

verder mooi dat je tevreden was, het was inderdaad een hele pittige cross om over te gaan.. maar toch super gedaan
Sjuulie schreef:Andrea, super zeg!!
en caatje.. rot van je val! hopen dat de pijn snel een beetje wegtrekt, en lang leve de BP'sverder mooi dat je tevreden was, het was inderdaad een hele pittige cross om over te gaan.. maar toch super gedaan
![]()
sjaan, leuk filmpje