Ben benieuwd!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben benieuwd!!
) 
e_f schreef:Hallo Bokkers,
De foto's van Hooge Mierde staan (bijna) allemaal online. De verleiding was groot om eerst de foto's van Ede af te maken, maar ik heb jullie toch voorrang gegeven, omdat jullie altijd uitkijken naar het moment dat de foto's online komen.
Veel kijk plezier en tot volgend weekend in Maarsbergen.

SGWOllie schreef:Annemiek: Ik heb Estelle gezien met het springen, lekker bloedbeestje zeg!
e_f schreef:Hallo Bokkers,
De foto's van Hooge Mierde staan (bijna) allemaal online. De verleiding was groot om eerst de foto's van Ede af te maken, maar ik heb jullie toch voorrang gegeven, omdat jullie altijd uitkijken naar het moment dat de foto's online komen.
Veel kijk plezier en tot volgend weekend in Maarsbergen.
!
hier op t werk kan ik geen filmpjes kijken...
jullie hebben me wel heel nieuwsgierig gemaakt! Kan niet wachten tot ik straks thuis MJ's filmkunsten kan gaan bewonderen
Ik sta er met Pasjha bij de trakhener gaaf op!

SGWOllie schreef:Inderdaad, dat was in Chaam in de cross nog het geval, daar heb ik af en toe meer bomen langs zien komen dan nodig wasVeraPino: Ah, dan snap ik het. Ach doorzitten kun je iig wel missen in de cross. 't Was erger geweest als het stuur nog miste
, maar dat was haar eerste cross en ze was nog nooit echt alleen het bos in geweest. Nu pakt ze goed aan. En de dressuur kan ze wel want we zijn ook afgevaardigd naar de brabantse kampioenschappen maar we moeten nog heel veel oefenen met doorzitten
.
!
!!

Baalde er al van dat ik daar zelf niks van kon zien! De waterbak voelde zo stoer
Nou kan ik helemaal niet wachten tot ik thuis ben