Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
verder is het ook al gezegd, maar in het geval van Sabine verwacht ik dat haar val veel minder gevolgen zou hebben gehad als die sprong gewoon vast had gestaan. Die ramptoeristen zijn wel heel naar, werd daar door de organisatie niet op ingegrepen?
Foto's zien er super uit! Wb mijn outfit, voorlopig heb ik nu niets meer op mijn lijstje qua rode outfit, de rode teugels heb ik ook al 

en een afgetrapt ijzer.
had ik daar ook ruim de tijd voor. Ik was erg geschrokken toen ik het hoorde en na mijn eigen val in Castenray was het niet echt goed voor mijn eigen vertrouwen. Ik heb dus maar wat lopen kletsen met oa Delerium en MirjamN( gezellig!) en had me voorgenomen om een rondje voor het vertrouwen te doen. En ik moet zeggen, dat is gelukt. Vos pakte heel fijn aan, 1 t/m 3 gingen prima, op de punt wel wat scheef weggesprongen maar net binnen de vlag, tafel ook heel goed. De coffin leverde een reuze sprong over de greppel en dus een wat korte sprong op c op, maar wel zonder aarzelen. Kering en paddestoelen voelde lekker, de brug die ik toch wel spannend vond pakte hij heel fijn aan en het station (leuke hindernis!) ook. Overbouwde sloot was fijn, en daarna wilde ik naar de trakehner draaien en dat lukte ook wel, maar Vos bleef doordraaien (wsl richting stal
) en ik kreeg hem niet meer recht voor de sprong, dus maar een volte gedraaid en opnieuw aangereden (ondertussen denken "en niemand gaat geloven dat ik écht geen schrik had bij de trakehner"
). Brug van Bram ging ook goed, vond het wel een heel laag dakje! Molenwiek, en haag ook goed, de koeien waren recht achter elkaar gezet ipv scheef zoals in het Z en was toen ook niet zo moeilijk meer. Marktkraam, heksenoog, eigenlijk simpel, water in ook; alleen het water ook wat groot en daardoor zelf wat uit balans, maar snel weer terug in het zadel en ook de laatste twee gingen goed. We hadden redelijk wat tijdfouten, heb ook niet voor de tijd gereden, maar ik was blij met het goede gevoel en met Vosje die nu na 9 crossen samen M+2 is
Dat had ik vorig jaar niet durven hopen. Ik vond dat hij zaterdag echt heel vanzelfsprekend en simpel rondliep, alleen die trakehner was erg zonde.
Uiteraard Canter, Madelene, Floor, en ik zal vast wel weer iemand vergeten. 
en toen naar huis gegaan. 
Maar een paar lastigere sprongen (flinke coffin, brug van Bram) staan er niet op.
bij hindernis 4 en 5.
) die een goed ruggebruik hadden.
ik had het ook voornamelijk over de Z.
(geintje, ik kan alles hebben)
Simmie schreef:Ehmm, blijven we wel een beetje on topic?
Citaat:Ik heb vandaag weer voor het eerst op Sims "gereden". Dwz 20 minuutjes een beetje gestapt en wat gehobbeld. Mag eigenlijk pas woensdag weer, maar kon het niet laten..........
.