[SGW] Domme ruiter acties

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Miriam

Re: Domme ruiter acties

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 09:32

Huilen van het lachen Huilen van het lachen Huilen van het lachen Huilen van het lachen Simmie: Ik moest er van huilen... (van het lachen....)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 09:35

SGWOllie schreef:
Huilen van het lachen Huilen van het lachen Huilen van het lachen Huilen van het lachen Simmie: Ik moest er van huilen... (van het lachen....)

Da's toch mooi; dat ik zoveel mensen aan het lachen kan maken.
Ik ben dus best leuk eigenlijk. Haha!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 09:38

Simmie schreef:
SGWOllie schreef:

Da's toch mooi; dat ik zoveel mensen aan het lachen kan maken.
Ik ben dus best leuk eigenlijk. Haha!

Je bent hilarisch! Maar als je gewoon in je zadel blijft zitten ben je ook gezelli hoor!!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 10:17

haha simmie briljante foto's! Nagelbijten / Gniffelen
En erg leuk topic!

Ik heb niet een leuke blunder gehad, meer een super domme!! Ging voor het eerst L crossen en dus een L proefje rijden. Maar normaal reed ik nog gewoon B. Nou ja ik netjes proefje rijden ging nog best goed! Krijg ik de punten terug 147. En overal stond bij doorzitten, doorzitten, doorzitten. Ik zo waarom staat dat er nou de hele tijd bij. Ja het is L dat is doorzitten tenzij lichtrijden wordt gevraagd! Vork Kon mezelf wel voor mijn kop slaan!

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 08:22

Wat een super leuk topic! Haha!

Simmie: heb geprobeerd niet te lachen.. maar het is me niet gelukt! ROFL ROFL ROFL Huilen van het lachen Huilen van het lachen Huilen van het lachen
Wollie: dat was idd een goeie actie! Het was toen wel ff schrikken, maar achteraf best grappig!

Ik had ook een keer met springen een domme actie! Ik ging te vroeg naar voren voor de sprong (heel dom, ik weet het Clown ) en die pony stopte! Dus ging met een mooie duikvlucht over de andere kant van de hindernis! Wollie was getuige Knipoog ! Ik heb beloofd dat ik de volgende keer Superman na ga doen Tong uitsteken .
Nog niet zo lang geleden reed ik op een andere pony met springles en moesten we over een geel plankje springen. Dat plankje lag plat op de grond als een soort slootje.. en dat was toch eng vond die pony! Ze draaide zo snel om dat ik op me zij in het zand lande Clown!! Ook hier was Wollie getuige Tong uitsteken .

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 18:54

Wat een geweldige foto's Simmie Haha! Haha! Haha!

_San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 08:49

@ Minnie muis: Dat is nu toch niet meer zo, was dat bij de oude proeven??
Nog geen blunders gehad op een cross, naja met Westerbork vorige week reed ik iemands ouders bijna van de sokken op het crossinrijterrein. Clown En op mijn eerste springwedstrijd met dit paard vloog ik er na de finish af, dus niet gediskwalificeerd maar wel heel dom...Knipoog

Caatje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 07:58

Simmie schreef:
Tja, zoiets doet men me niet na! Haha!
Origineel is het wel.

Dat klopt, ik moest wel heel erg lachen sorry maar het is echt te komisch hihihi Haha!