Mag dus nu Z starten op de kampioenschappen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als ik start op het NK, blijf ik overnachten en ga ik graag mee uit eten
, want ik ben ook door naar de finale van de Miss Ultimate Fitness Challenge ( jaja baas alleen is ook actief ) En dat is 10 dagen Aruba finale strijden, ik heb nu begrepen dat de voorlopige datum gezet is op 25 oktober vliegen...
dan kan ik niet naar Hattem....maar gaan jullie me einde van het jaar wel op TV zien
madelene schreef:ik heb me al ingeschreven...ik moet echt zeker van stalling zijn anders is het voor mij niet te doen. Alleen nog voor mezelf en floor een overnachting regelen.
ik rijd nog Ysselstein en P-hage en in het uiterste noodval heb ik Barchem nog als reserve in geval van blessure of pech en ik zou terugvallen in het wp-aantal...
Lielle schreef:Dan zal ik dat ook maar eens gaan doen. Reactieformulier op de site doet het trouwens niet.
Nickeltje schreef:Ik rijd Bathmen als laatste SGW voor Hattem. Dat is 2 weken er voor, dus binnen de termijn dat winstpunten nog mee tellen. En die heb ik nodig ook.
Maar hoe moet ik dat doen met opgeven voor Hattem? Wachten tot Bathmen omdat ik dan pas weet of ik er 8 heb? Of zijn tegen die tijd de lijsten al vol?