Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Naaltje schreef:ligt het aan mij dat ik evenementenfoto.nl niet geladen krijg? hij is al een half uur bezig
miss_jumpy schreef:Naaltje schreef:ligt het aan mij dat ik evenementenfoto.nl niet geladen krijg? hij is al een half uur bezig
ja![]()
Nee, het duurde bij mij ook wel even maar geen half uur. Misschien later nog eens proberen?
ik was ontzettend nieuwschierig
die pc hier houdt ochtend-dutje denk ik

Ik geef wel even een gil dan

SGWuppie schreef:Die van GvdT is mooi!!
ik heb mezelf tot nu toe maar 1 keer gezien. Lielle schreef:
GvdT schreef:SGWuppie schreef:Die van GvdT is mooi!!
Thanks, maar welke bedoel jeik heb mezelf tot nu toe maar 1 keer gezien.

Rest was meer voorwaarts en ook beter.
maar Wup zoekt zelf de hindernissen en het komt niet in hem op om ergens langs te schieten, dat is wel heel fijn rijden. Ook in het bos heel makkelijk te sturen en de bosuitsprong ging mooi zoals we gepland hadden (Lielle, ik reed hem van links naar rechts op 1 galopsprong en dat paste precies, weet niet meer wat ik laatst in een ander topic zei, maar zo was ie iig goed.
)
Jeuj Wuppie!!!! Volgens mij kon het hele wedstrijdterrein horen hoe blij ik daarmee was

!
! Mag niet klagen voor onze 2e cross!
! Nog naar de uitslagen gekeken en bij mij in de ring waren er maar 3 foutloos en 5 rondgekomen, de rest allemaal uitgesloten.. Maar ja ben weer erg blij en elke keer een stapje verder
!
! Was een erg gezellige dag!
Voor de springring had meneer nog even plannen om richting trailer te gaan maar in de springring was hij braaf en sprong foutloos.