Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
FenDT schreef:Haha uhmmm gewoon van jouw grootte en had een blauw/grijs gestreepte trui aan.. Stond naast je toen je op je start voor de cross stond te wachten.. Mijn ouders stonden er ook bij en die stonden met een vrouw met een blonde hond te pratenDuidelijk he
BianCatjee schreef:FenDT: bedoel je een witte pony? die de ruiter eraf gooit met het springen (omdat de pony weigerde) ??
ik heb een foto van haar gemaakt (is namelijk een manege pony) dat het meisje op haar nek voorover ligt..terwijl paloma zo goed en mooi kan springen
FenDT schreef:BianCatjee schreef:FenDT: bedoel je een witte pony? die de ruiter eraf gooit met het springen (omdat de pony weigerde) ??
ik heb een foto van haar gemaakt (is namelijk een manege pony) dat het meisje op haar nek voorover ligt..terwijl paloma zo goed en mooi kan springen
ja die bedoel ik.. Dat meisje zit bij mij op school.. Ik hoorde dat ze er met de cross ook al van af was gevallen..Hahah blijkbaar had ze beter toch niet mee kunnen doen
Clairtjuh schreef:Dat meisje met de witte pony, paloma, is een vriendin van mij.
Dit was paloma's eerste cross, dus allemaal erg spannend, en paloma is ook alweer een paar jaartjes ouder.. Bij het springen was hij echt op..
Meisje heeft nu trouwens ook last van haar rug.
Ik vond het echt heel erg gezellig, volgend jaar ga ik weer ringmeesteren bij de cross
BianCatjee schreef:Ik heb de foto's ondertussen op de pc gezet moet ze alleen nog op een site zetten
de foto's komen als het goed is ook op onze manege site (http://www.manegezeisterbos.nl) hier staan ze alleen nog niet op.. (ze zijn een nieuwe foto pagina aan het maken dus alles moet er opnieuw op, het begin is al gemaakt gelukkig)
verder komen de foto's niet zoveel op internet alleen als mensen zelf foto's hebben gemaakt en deze op een internet site zetten
superlise: ik kan me niet voorstellen dat iemand van onze manege dit zegt na afloop, alhoewel ik wel 1 iemand daarbij kan bedenken.. hoe zag die persoon eruit? (ik heb namelijk met die ene ook altijd gezeur, word er niet goed van af en toe)
ik vond het verder een super dagen kom volgend jaar zeker weer
![]()
FenDT: bedoel je een witte pony? die de ruiter eraf gooit met het springen (omdat de pony weigerde) ??
Quidou schreef:Alexandra (Alexx):
Sanne (impi):
En Danique (Danique1990):
Vond het echt heel leuk! Volgende x doe k ook mee met Quidou
Quidou schreef:Alexandra (Alexx):
Sanne (impi):
En Danique (Danique1990):
Vond het echt heel leuk! Volgende x doe k ook mee met Quidou
impi schreef:BianCatjee schreef:Ik heb de foto's ondertussen op de pc gezet moet ze alleen nog op een site zetten
de foto's komen als het goed is ook op onze manege site (http://www.manegezeisterbos.nl) hier staan ze alleen nog niet op.. (ze zijn een nieuwe foto pagina aan het maken dus alles moet er opnieuw op, het begin is al gemaakt gelukkig)
verder komen de foto's niet zoveel op internet alleen als mensen zelf foto's hebben gemaakt en deze op een internet site zetten
superlise: ik kan me niet voorstellen dat iemand van onze manege dit zegt na afloop, alhoewel ik wel 1 iemand daarbij kan bedenken.. hoe zag die persoon eruit? (ik heb namelijk met die ene ook altijd gezeur, word er niet goed van af en toe)
ik vond het verder een super dagen kom volgend jaar zeker weer
![]()
FenDT: bedoel je een witte pony? die de ruiter eraf gooit met het springen (omdat de pony weigerde) ??
ooh dat meisje was er toch ook met de cross al afgelvallen? liep die pony los in ht bos en rende weg, uiteindelijk mocht ze nog een keer starten ofzo