[SGW] SGW Zeist 6 april

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Alexx

Re: SGW Zeist 6 april

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:58

haha ik ben dom, wie ben je dan, ik moet echt heel hard denken, ik ga even mijn eigen foto's kijken. Kijken of je daar op staat

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 23:22

Haha uhmmm gewoon van jouw grootte en had een blauw/grijs gestreepte trui aan.. Stond naast je toen je op je start voor de cross stond te wachten.. Mijn ouders stonden er ook bij en die stonden met een vrouw met een blonde hond te praten Tong uitsteken Duidelijk he Knipoog

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 11:24

Ik heb de foto's ondertussen op de pc gezet moet ze alleen nog op een site zetten Haha!
de foto's komen als het goed is ook op onze manege site (www.manegezeisterbos.nl) hier staan ze alleen nog niet op.. (ze zijn een nieuwe foto pagina aan het maken dus alles moet er opnieuw op, het begin is al gemaakt gelukkig)
verder komen de foto's niet zoveel op internet alleen als mensen zelf foto's hebben gemaakt en deze op een internet site zetten Knipoog

superlise: ik kan me niet voorstellen dat iemand van onze manege dit zegt na afloop, alhoewel ik wel 1 iemand daarbij kan bedenken.. hoe zag die persoon eruit? (ik heb namelijk met die ene ook altijd gezeur, word er niet goed van af en toe)

ik vond het verder een super dag Haha! en kom volgend jaar zeker weer Knipoog

FenDT: bedoel je een witte pony? die de ruiter eraf gooit met het springen (omdat de pony weigerde) ??
ik heb een foto van haar gemaakt (is namelijk een manege pony) dat het meisje op haar nek voorover ligt.. Tong uitsteken terwijl paloma zo goed en mooi kan springen Bloos!

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 11:54

FenDT schreef:
Haha uhmmm gewoon van jouw grootte en had een blauw/grijs gestreepte trui aan.. Stond naast je toen je op je start voor de cross stond te wachten.. Mijn ouders stonden er ook bij en die stonden met een vrouw met een blonde hond te praten Tong uitsteken Duidelijk he Knipoog

ooooooh nu weet ik het weer!! Je zat niet op een paard?

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 13:00

Nee ik zat niet op een paard Haha! Jeehhh je weet het weer Tong uitsteken

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 13:01

BianCatjee schreef:
FenDT: bedoel je een witte pony? die de ruiter eraf gooit met het springen (omdat de pony weigerde) ??
ik heb een foto van haar gemaakt (is namelijk een manege pony) dat het meisje op haar nek voorover ligt.. Tong uitsteken terwijl paloma zo goed en mooi kan springen Bloos!

ja die bedoel ik.. Dat meisje zit bij mij op school.. Ik hoorde dat ze er met de cross ook al van af was gevallen.. Vork Hahah blijkbaar had ze beter toch niet mee kunnen doen Clown

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 13:02

hahahaha Vork
mocht je gewoon meedoen op manegeponies? Nagelbijten / Gniffelen wooww

chaai

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 14:56

Ik heb ook meegereden, de cross was erg leuk ondanks dat de hindernissen laag stonden. Van de zomer gaan we officieel starten dus het was wel lekker dat de eerste cross niet al te moeilijk was.
Springen zijn we 2e geworden, en over de hele wedstrijd 5e. Vond het een leuke wedstrijd en netjes georganiseerd, alleen de parkeermogelijkheden waren wel slecht. Wij hebben ook een kwartier stilgestaan tot er eindelijk iemand bereid was om zn auto weg te halen, en toen waren we al ruim 12 uur van huis.. Lips are sealed

Mn moeder heeft trouwens wel een leuk filmpje gemaakt van de cross:

http://www.youtube.com/watch?v=LP9osopfwCM

Iemand toevallig nog foto's van ons gemaakt? Hans heeft ons net gemist dus helaas geen crossfoto's. We waren nummer 40, donkerbuine pony (Jellebel op zn shabrakje Clown ) en ik had een blauw met roze polo aan.

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 14:59

nee sorry, had verder geen idee wie er op bokt zaten en wou mn batterij sparen Schijnheilig dus niet van iedereen een foto gemaakt.. haha
ben nu mn foto's aan het uploaden.. Lachen

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 15:13

Alexandra (Alexx):
Afbeelding

Afbeelding
Cool

Sanne (impi):
Afbeelding

Afbeelding

En Danique (Danique1990):
Afbeelding

Afbeelding

Vond het echt heel leuk! Volgende x doe k ook mee met Quidou Haha!

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 20:05

ze zijn echt zoooooo vet geworden sab Haha!

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 21:50

FenDT schreef:
BianCatjee schreef:

ja die bedoel ik.. Dat meisje zit bij mij op school.. Ik hoorde dat ze er met de cross ook al van af was gevallen.. Vork Hahah blijkbaar had ze beter toch niet mee kunnen doen Clown

ze was er inderdaad bij de 2de hindernis ook afgevallen maar dat kwam niet door haar.. degene die bij die hindernis zat zei dat ze langs de andere kant van de boom moest omdat ze anders gediskwalificeerd werd.. ze stuurde paloma dus voor de hindernis langs een boom om weer terug te rijden en toen verloor ze haar evenwicht.. erg jammer! want ze springt echt mooi en goed (paloma, weet niet hoe zij springt)

Alexx: ja je mocht ook meedoen op manege pony's en paarden, maar er zijn heel veel tussen die erg goed kunnen springen! Tong uitsteken

chaai: ik heb van bijna iedereen een foto, maar ik zag op het filmpje dat wigwam (manege pony die echt niet makkelijk is en alleen achter andere aan wil) achter jou reed.. en ik heb van die foto's gemaakt maar volgens mij dan niet van jou, ik zal wel even kijken Lachen maar de fotograaf naast mij (van die site) die heeft wel foto's gemaakt bij die hindernis op het veld, en ik hoorde het toestel klikken toen jij erover sprong.. vreemd als hij je dan nog heeft gemist.. want van wigwam staan er geen foto's..

Lon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 22:12

Ik vond het erg gezellig vrijdag, heb 's middags heerlijk in het zonnetje gezeten (was post bij de tuinbankjes hindernis, na de kuil). Gelukkig ging iedereen keurig naar rechts i.p.v. recht door mij heen, maar voor de volgende keer zorg ik dat ik een reserve vlag bij me heb Lachen . Een paar schitterende paarden voorbij zien komen, maar de pony van Danique vond ik zonder twijfel de mooiste.

Nu nog hopen dat op de manegesite de foto's ook vlot te bekijken zijn.

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 23:20

Leuke foto's Quidou!

Ik heb ook nog wat foto's, maar alleen van mezelf... schaam....
Heb even een HAW topic geopend: viewtopic.php?f=10&t=753694

Hier vast wat foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

MissDesign

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-07 12:54

Dat meisje met de witte pony, paloma, is een vriendin van mij.
Dit was paloma's eerste cross, dus allemaal erg spannend, en paloma is ook alweer een paar jaartjes ouder.. Bij het springen was hij echt op..
Meisje heeft nu trouwens ook last van haar rug.

Ik vond het echt heel erg gezellig, volgend jaar ga ik weer ringmeesteren bij de cross Haha!

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 14:03

Clairtjuh schreef:
Dat meisje met de witte pony, paloma, is een vriendin van mij.
Dit was paloma's eerste cross, dus allemaal erg spannend, en paloma is ook alweer een paar jaartjes ouder.. Bij het springen was hij echt op..
Meisje heeft nu trouwens ook last van haar rug.

Ik vond het echt heel erg gezellig, volgend jaar ga ik weer ringmeesteren bij de cross Haha!

Paloma heeft al wel een paar keer meegedaan met gewoon springen, maar niet met cross inderdaad, paloma springt echt super! en ja ik kan best geloven dat ze helemaal op was na de cross Knipoog
ik vond het in elk geval erg leuk Haha!
en de foto's moet ik nogsteeds op internet zetten Clown

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 18:01

MartineV jou heb k idd gezien! haha
Wist niet dat je van bokt was anders had k ook nog wel foto's gemaakt Knipoog

TemptationV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 20:41

BianCatjee schreef:
Ik heb de foto's ondertussen op de pc gezet moet ze alleen nog op een site zetten Haha!
de foto's komen als het goed is ook op onze manege site (http://www.manegezeisterbos.nl) hier staan ze alleen nog niet op.. (ze zijn een nieuwe foto pagina aan het maken dus alles moet er opnieuw op, het begin is al gemaakt gelukkig)
verder komen de foto's niet zoveel op internet alleen als mensen zelf foto's hebben gemaakt en deze op een internet site zetten Knipoog

superlise: ik kan me niet voorstellen dat iemand van onze manege dit zegt na afloop, alhoewel ik wel 1 iemand daarbij kan bedenken.. hoe zag die persoon eruit? (ik heb namelijk met die ene ook altijd gezeur, word er niet goed van af en toe)

ooh dat meisje was er toch ook met de cross al afgelvallen? liep die pony los in ht bos en rende weg, uiteindelijk mocht ze nog een keer starten ofzo

TemptationV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 20:42

Quidou schreef:
Alexandra (Alexx):
Afbeelding

Afbeelding
Cool

Sanne (impi):
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

thanks sab voor de fotos! Was echt super!! volgende keer doe ik ook ZEKER weer mee!!

TemptationV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 20:43

Quidou schreef:
Alexandra (Alexx):
Afbeelding

Afbeelding
Cool

Sanne (impi):
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

thanks sab voor de fotos! Was echt super!! volgende keer doe ik ook ZEKER weer mee!!

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 23:24

impi schreef:
BianCatjee schreef:
de foto's komen als het goed is ook op onze manege site (http://www.manegezeisterbos.nl) hier staan ze alleen nog niet op.. (ze zijn een nieuwe foto pagina aan het maken dus alles moet er opnieuw op, het begin is al gemaakt gelukkig)

ooh dat meisje was er toch ook met de cross al afgelvallen? liep die pony los in ht bos en rende weg, uiteindelijk mocht ze nog een keer starten ofzo

ja dat klopt, ze mocht later wel weer opnieuw starten gelukkig Knipoog

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 20:59

Okee nou heb ik dus even een vraagje Tong uitsteken waarom heeft iedereen zo'n blauw ding om zijn arm? En dat meisje in dat paarse setje een geel ding? Waar dient dat voor als ik vragen mag?? Lachen

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 21:04

de ene staat voor de laatste deelnemer, de ander voor de laatste deelnemer voor de pauze en er is er nog een maar die weet ik even niet.. Tong uitsteken

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 21:09

Oke nu snap ik het nog niet want iedereen had een baulwe om en sommige dan een gele?? Duidelijkere uitleg asjeblieft want ik geloof dat ik een beetje hersenloos ben Tong uitsteken

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 21:18

haha ik ben dat ook Tong uitsteken dus dat scheelt Knipoog
ik weet dat het zoiets was, maar heel precies weet ik het niet..

ooh trouwens Tong uitsteken de foto's staan ook op de site van de manege nu Haha!
www.manegezeisterbos.nl