Leuk dat er een beker gesponsord wordt!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lielle schreef:strafpunten werken niet, je kunt nooit de punten van 2 verschillende juries vergelijken. Ik zou gewoon de VlV telling gebruiken, en voor de B combinaties hetzelfde systeem (dus 1e plek met 16 starters is 20 punten).
Lielle schreef:strafpunten werken niet, je kunt nooit de punten van 2 verschillende juries vergelijken. Ik zou gewoon de VlV telling gebruiken, en voor de B combinaties hetzelfde systeem (dus 1e plek met 16 starters is 20 punten).
Jiska schreef:anton37 schreef:dus ik zit bij gelderland?? is ok ik doe mee
wat ga je starten in EL??
miss_jumpy schreef:oke dit is wel een goed voorstel. Platte plaatsingspunten vind ik niks want dan hou je geen rekening met het aantal deelnemers per ring maar op deze manier wel!
Het enige nadeel is dat mensen die in kleine rubrieken rijden nooit zo hoog kunnen scoren als iemand die het B of L paarden wint. Terwijl de eerste persoon misschien wel beter gereden had. Maar ja, zo valt er op elk systeem wel wat aan te merken.
_Jitske_ schreef:Maarja, we zien wel hoe dat wordt dan..