ik heb ook wel intresse lijkt me erg leuk . Vorig jaar had als ik me niet vergis nickeltje (?) ook een dvd jte gemaakt bij maarsbergen erg leuk en mooi gedaan !
Dyaco, zaterdag ben ik er niet bij, heb geen vervoer. Maar eerstvolgende training hoop ik er te zijn en waarschijnlijk dan mn zusje ook in een pony les. Als vriend-lief mee is, kan ik vragen of hij weer zo veel mogelijk verschillende mensen wil filmen, dan komt iedereen hopelijk in beeld. Zijn ego is wel flink gestreeld met alle posts hier over dat die dvd mooi geworden is de vorige keer!! Dat was hoofdzakelijk zijn werk namelijk.
Zonder ijzers is veel beter dan ijzers zonder schroeven!! Als Nickjes hoeven lang genoeg zijn om weer een periode zonder ijzers te kunnen rijd ik ook alles op alle terreinen zonder ijzers. Gaat met haar prima. Ik denk dat jij het zonder ijzers daar ook prima trekt!
Vanmiddag komt de hoefsmid Gisteravond heb ik Pasjha even gereden, maar dat liep toch echt niet zo lekker zonder dat ijzer... normaal zou hij er geen last meer van moeten hebben.... Vanavond ga ik hem als eerste rijden, nou maar hopen dat ie idd echt weer lekker loopt