[SGW] Verslagen Indoor SGW Wanroy 6/7 januari

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SGWuppie

Re: Verslagen Indoor SGW Wanroy 6/7 januari

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 13:46

ja klopt, maar ik wist de score van Huub verder niet. Kunnen ze ook niet zo goed rekenen daar in Wanroij..

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 14:06

Ik heb margo gezien. Die had een langsloper op de champignons en later nog ergens (maar die heb ik niet gezien).

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 14:26

Jammer dat Margo niet meer op bokt komt. Reed ze M of Z?

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 14:34

Margo reed in t M, er is helaas geen Z paarden in Wanroy.

Marieke: ik ken het gevoel; ben met 0,4 pt oftewel 1 sec verschil op nr. 1 (Peter v. Kemenade) 2e geworden in t M Gaaaap Peter was dan wel ook errug snel. Zelfs sneller dan mij Haha! Achteraf gezien zei iedereen dat ik het 2e gedeelte in de grote bak wat terug was gevallen in tempo. Had trouwens ook een geplande afkorting overgeslagen in alle concentratie Gestoord

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 15:03

Zo te zien heeft iedereen wel fijn gereden, op de vallen van Jitske en Nickeltje na Ach gut
En ook nog prijzen voor de bokkers onder ons! Haha! Gefeliciteerd! OK dan!

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 15:05

Sylvia Klappen moest die twee paarden ook kort na elkaar rijden. Ze kwam mij na de eerste rit al vertellen dat ze helemaal bekaf was.
Laatst bijgewerkt door Bitwise op 08-01-07 15:06, in het totaal 1 keer bewerkt

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 15:06

Jij ook nog gefeliciteerd eventinggek! Ik had van 2 naar 3 ook niet helemaal buitenom willen rijden, maar dat realiseer je je pas als je al buitenom aan het rijden was. Maar ik was ook meer bezig met Wup goed te rijden dan met korte lijnen, dus zo erg is het ook niet..

Jammer van Margo! Heb veel langslopers gezien op die paddestoelen!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 15:16

Hey Andrea, ik heb op zich ook wel fijn gereden hoor... Nickje en ik hebben in elk geval veel lol gehad...

Bloemeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 15:46

even reactie van margo zelf onder een andere naam. Ik had geen langslopers even voor de duidelijkheid!!, maar de organisatie had als regel gesteld dat je of geen alternatief mocht rijden of zowel a en b alternatief. Ik reed 8a gewoon en 8b alternatief (hij werd wat sterk en riep voor dat ik over a ging b alternatief)en 11 a gewoon en b alternatief omdat ik afgeleid was omdat ze me een weigering aanrekenden op 8b.
Dit was blijkbaar omgeroepen s ochtends, maar daar had ik niets van meegekregen, dat dit als weigering geteld werd.
Overigens wel vreemd dat de omroeper, mij s avonds belde om te vragen wat er aan de hand was, en die van deze regel niets af wist! Het is natuurlijk ook vreemd dat een organisatie zelf regels gaat maken en dit niet op als mededeling op het programma of de hindernis plaatst maar enkel en alleen omroept.
dan nog weet ik ook dat het mijn eigen fout is, want ik had het beter na moeten vragen.

Overigens heb ik heel fijn gereden, tino is niet zo'n binnencrosspaard, wordt altijd wat heftig dan.

Karmandi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 16:03

Zijn er eigenlijk foto's gemaakt?

Ik ben er alleen gisteren bij geweest, heb alles prima kunnen volgen, ik zat bij de jury boven, en kon de tweede bak op tv zien. Die paddestoelen (hindernis 8 volgens mij) vond ik toch wel erg moeilijk, waren veel fouten op gemaakt. Dat was ook de aanleiding van meerdere discussies geloof ik.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 16:09

Er zijn zeker heel veel fouten op gemaakt, ik kwam er ook niet echt vloeiend doorheen. Maar eigenlijk was dat best iets dat je in het L kunt verwachten.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 16:18

Andrea: ik had ook wel fijn gereden en ook wel een goed gevoel achteraf, kon eigenlijk wel lachen om m'n duikeling over de 2e paddestoel Tong uitsteken

Margo: Wat stom dat dat bij jou wel aangerekend is!! Verward want ik reed 11A alternatief en 11B gewoon, en dat was verder wel gewoon goed?? *ik was door 2 x 11B uitgesloten, maar dat had daar niets mee te maken* En ik heb ook iemand gezien die 8A gewoon deed, weigering op 8B had en toen alternatief 8B deed Verward

Er heeft wel iemand foto's gemaakt, en volgens m'n zusje zit die ook op bokt Tong uitsteken

Karmandi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 16:24

_Jitske_ schreef:
En ik heb ook iemand gezien die 8A gewoon deed, weigering op 8B had en toen alternatief 8B deed Verward

Martijn Bazelmans deed dat. Hij had 2 keer een weigering op B, en toen nam hij het alternatief. Er was wel twijfel over of dat mocht, maar uiteindelijk zeiden ze dat dat wel toegestaan was. Er was wel vaak omgeroepen dat als je 8A nam, je 8B ook moest nemen, om twijfel te voorkomen of er nou een fout op 8B was of dat ze er opzettelijk langs reden om het alternatief te nemen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 16:24

Bloemeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 16:28

KarmY_LoVeR schreef:
_Jitske_ schreef:
En ik heb ook iemand gezien die 8A gewoon deed, weigering op 8B had en toen alternatief 8B deed Verward

Martijn Bazelmans deed dat. Hij had 2 keer een weigering op B, en toen nam hij het alternatief. Er was wel twijfel over of dat mocht, maar uiteindelijk zeiden ze dat dat wel toegestaan was. Er was wel vaak omgeroepen dat als je 8A nam, je 8B ook moest nemen, om twijfel te voorkomen of er nou een fout op 8B was of dat ze er opzettelijk langs reden om het alternatief te nemen.

Vaak omgeroepen?Nou vreemd dat ik het dan niet gehoord heb. Was van 3 tot 6 uur in de kantine en heb er niets van meegekregen. En ook Wim van Ginneken, de omroeper vond het een vreemde regel en leek van niets af te weten, tenminste dat zei hij aan de telefoon..

Maargoed het maakt mij verder niet uit heb lekker gereden, mijn voorlopig laatste wedstrijdje met Tino..

Karmandi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 16:33

Ik heb dat omroepen zelf ook niet gehoord, maar er waren toch wat mensen die het wel hadden meegekregen. Dus zal het toch wel gedaan zijn(ik zal wel even niet opgelet hebben).

damour

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 16:36

Ook ik heb het niet meegekregen van hindern. 8a en 8b en ben toch beide dagen van begin tot eind aanwezig geweest.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 16:36

Ik heb eerlijk gezegd ook echt niet horen omroepen hoor!!!
Lijkt me ook stom, ze kunnen er niet vanuit gaan dat iedereen dat gehoord heeft, dan zouden ze dat tegen iedereen apart moeten zeggen..

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 16:36

breunis: jij was eigenlijk toch 2e geweest in het M??

Bloemeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 16:41

fijn gevoel dat het dus blijkbaar niet aan mij heeft gelegen!!

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 16:50

Ik heb het ook niet gehoord! En ben ook vrijwel de hele dag aanwezig geweest Haha! Vervelend Margo!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 16:51

Suus nog gefeliciteerd! Echt super gereden met allebei de paarden dus Lachen *ik heb alleen Ungaro gezien, later was ik al naar huis*

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 17:24

Nickeltje en Jitske: dan heb ik er even te snel overheen gelezen, moest ook ineens 4 pagina's lezen... Fijn dat jullie toch lekker gereden hebben! OK dan!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 17:25

Haha!

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 17:31

heeft echt niemand foto's?