Yolien schreef:Kan iemand dat stuk overtypen of scannen of zo?? Als het goed is heb je dit ontvangen van mij!
Nederland moet vandaag als laatste in de 6 tal proef starten. België als 2e. Vanmiddag moeten Jiska en Phieleke Plijnaar individueel dressuur rijden. Morgen moeten alle 6-tal combinaties dressuren.
Tussenstand: 1. Belgum 67,2 pen. 2. Sweden 90,0 pen. 3. Denmark 97,2 pen. 4. Switzerland 105,6 pen. In het totaal doen er 7 landen mee.....
Team Dressage Test. Results: 1. Belgum 67,2 pen. 2. Great Britain 83,1 pen. 3. Sweden 90,0 pen. 4. Denmark 97,2 pen. 5. Switzerland 105,6 pen. Nu alleen duitsland en Nederland nog... spannend!!Voor zover ik weet is het 6 tal dressuur altijd een onderonsje geweest tussen Nederland en België.Een gezellige en gezonde rivaliteit...
1. Belgum 67,2 pen. 2. Germany 73,6 pen. 3. Great Britain 83,1 pen. 4. Sweden 90,0 pen. 5. Denmark 97,2 pen. 6. Switzerland 105,6 pen. alleen Nl nog. Go Holland
Wat me opviel, Linda was toch reserve? Ze staat iig op de startlijst voor het zestal op de officiele website.Hopelijk doet NL het goed maar ben ook een beetje blij met de score van de Belgen
en dit zijn de hindernissenhttp://www.ovedskloster.com/index.php?id=481&L=1Dat dacht ik ook, maar kennelijk zit ze in het team. Jiska en Phieleke rijden individueel.
ja, maar ik moet zeggen dat het me meevalt zo van de foto. Kan in de praktijk wel een beetje anders zijn natuurlijk