Was alleen wel slopend voor die mannen, die moesten nl ook over de hindernis springen Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Was alleen wel slopend voor die mannen, die moesten nl ook over de hindernis springen Anne_ schreef:Dan hoef je het toch niet te posten?
Talida schreef:Ik hoor een vrijwilliger die mij over enge hindernissen gaat coachen

GvdT schreef:Belinda, als het goed is komt er weer een inschrijfformulier op de website, geef je daar toch op aan dat je niet zo'n held bent. Er staan genoeg mensen om je de cross door te coachen. Vorig jaar hebben ze het ook voor een paar paarden weer laag gezet. Sommige ruiters zijn zelfs vastgehouden als het paard teveel stopteWas alleen wel slopend voor die mannen, die moesten nl ook over de hindernis springen
Arme mannen, zover laat ik het niet komen hoor. Tis bij Tal ook niet dat ze een hindernis eng raar vindt en niet in de buurt durft te komen, maar dat ik het te hoog/groot/breed vind

Ik heb ook geen Z of ZZ ingevuld
GvdT schreef:Lijkt me zeker niet handig om een klasse in te vullen waar je nog niet aan toe bentIk heb ook geen Z of ZZ ingevuld
![]()
![]()
Als jij denkt dat je L kan starten en je gaat volgend seizoen ook een L cross rijden dan kan je dat best invullen. Kan je even kijken of je er al aan toe bent.