L0ve schreef:Echt een fijn gevoel denk ik, FOURLOOS crossen.
Nou nog foutloos schrijven, he L0ve, haha!
Super gereden Bento en MJ, jullie kunnen ook mooi de bokt-eer hoog houden op het NK.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
L0ve schreef:Echt een fijn gevoel denk ik, FOURLOOS crossen.

Lisa91 schreef:Zo nu hier mijn verslagje:
Dressuur ging heel goed, 198 punten, we stonden toen op de 6e plaats. Daarna paardje naar de wei gebracht, onze stal is namelijk wel 2 minuten van het SGW-terrein! Om half 1 paard weer uit de wei gehaald voor het springen en crossen. Springen ging goed, alleen 1 blakje op sprong 9...
Daarna cross, ging prima, alleen veeeel te snel, laatste stuk naar de finish toe gedraafd en precies binnen de toegestane tijd: 20 seconden te snel!!!
Uiteindelijk zijn we ook eerste geworden!!!
. 
Canter schreef:L0ve schreef:Echt een fijn gevoel denk ik, FOURLOOS crossen.
Nou nog foutloos schrijven, he L0ve, haha!![]()
Super gereden Bento en MJ, jullie kunnen ook mooi de bokt-eer hoog houden op het NK.

IndyLover schreef:Ik heb gister en vandaag ook foto's gemaakt.
Hopelijk kan ik ze morgen op mijn site zetten.
.
. En dan nog een cross lopen
. Petje af hoor. 
Bento1988 schreef:Indylover, Ik weet niet hoe het kan, maar de foto's van zaterdag kan ik wel zien, maar die van zondag niet
marieketencate schreef:dat MJ foutloos had gecrossed, goed zo!! Kun je weer trots zijn op Os!

marieketencate schreef:Hee L0ve, netjes gedaan joh!! Leuk is dat met die jonge beesten he!!
heb de rest nog niet gelezen, alleen dat MJ foutloos had gecrossed, goed zo!! Kun je weer trots zijn op Os!
CoriienRN schreef:hoe zag zie man er uit?? ik ken als ik het goed heb die man... welk nummer was het?

.
. 
nelis schreef:heeft iemand trouwens nog zaterdag tijdens de terrein rit die man gezien metd ie haflinger met zwaar overgewicht die compleet afgejakkert werd door de cross?
vond het echt belachelijk.........

nelis schreef:heeft iemand trouwens nog zaterdag tijdens de terrein rit die man gezien metd ie haflinger met zwaar overgewicht die compleet afgejakkert werd door de cross?

L0ve schreef:nelis schreef:heeft iemand trouwens nog zaterdag tijdens de terrein rit die man gezien metd ie haflinger met zwaar overgewicht die compleet afgejakkert werd door de cross?
Waarom toch altijd die vooroordelen!!