Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Maar goed, het werd niet afgelast dus toch maar besloten met paard en al daar heen te gaan en dan te zien hoe het zou gaan
.
.
. Inclusief een stop om te plassen, het paard dan
.
.
.
.
.
(72 voor en 64 na).
. Terrein viel me ook echt mee, wat blubberig, maar de ondergrond was nog gewoon hard.
.
Citaat:Zit te twijfelen of ik de dvd zal doen, ze stonden bij 8 hindernissen ofzo en straks zijn het net die ik allemaal gemist heb, dat hoef ik niet te zien hoor!
.
_Jitske_ schreef:Tip van de dag; val niet van je pony als het zulk noodweer is en het overal modder is..
De rest vertel ik zo nog wel, ga nu eerst even zooi uit de auto halen
Je keek echt om en kreeg toch wel een mindere sprong daardoor volgens mij. Sorry! Ben benieuwd naar je verslag want ik heb verder niks meegekregen hoe het bij je ging.
Kowloon schreef:He Altos, je kent Hekuras wel. Hij was ook op de hengstenkeuring.
Talida schreef:MJ, kan je bij mij bij elke sprong schreeuwen?
We haalde precies de pony uit de trailer voor de dressuur en binnen een paar seconde begon het met storten, en dat ging laaangggg door! Maargoed dat weten jullie waarschijnlijk ook wel
. Ook met het lopen van de cross rond 12 uur, we waren echt helemaal doorweekt, maargoed..
)! Het hele sfeertje zat er toch wel in ondanks de regen, dat vond ik erg opvallend. Als dit met een dressuurconcours was gebeurt, dan het het nooit zo gezellig geweest hoor
dan hoor je alleen maar geklaag enzo, hier helpt iedereen elkaar!!! Kowloon schreef:weet iemand of en zoja waar je in moet schrijven voor Lisse?