*is helemáál niet pissig op de organisatie ofzo
* Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

* 
Nickeltje schreef:Heb gister pas mijn coupon voor B paarden op de bus gedaan... Hoop dat er nog plek is. Laten ze het weten als er geen plaats meer is op de startlijst?
Balen dat M pony's niet door gaat voor degenen die mee hadden willen rijden!

rowo schreef:Wanneer kwamen de startlijsten ook alweer online?
miss_jumpy schreef:elise, ga jij ook nog foto's van de hindernissen maken

elise01 schreef:miss_jumpy schreef:elise, ga jij ook nog foto's van de hindernissen maken
M'n vader doet dat meestal!
elise01 schreef:miss_jumpy schreef:elise, ga jij ook nog foto's van de hindernissen maken
M'n vader doet dat meestal!
elise01 schreef:miss_jumpy dat zal ik proberen! Ik weet ook nog niet zeker of hij ze weer gaat maken en waneer, het kan soms pas de dag ervoor zijn dat die ze maakt!
) en zondags moet ik helpen! elise01 schreef:Als je mij je naam en naam van paard wilt Pben, kan ik voor je wel in de gaten houden of je er nog bij komt!
Jitske jammer, vind t ook wel erg slordig van de organisatie..
_Jitske_ schreef:elise01 schreef:Als je mij je naam en naam van paard wilt Pben, kan ik voor je wel in de gaten houden of je er nog bij komt!
Jitske jammer, vind t ook wel erg slordig van de organisatie..
Ja.. En het stomste is nog,
de L - paarden, met precies dezelfde cross dus, rijden wél op zondag

elise01 schreef:miss_jumpy Zelf start ik de zaterdags bij de B pony's (waars laatste wedstrijd met hem) en zondags moet ik helpen!
miss_jumpy schreef:elise01 schreef:miss_jumpy Zelf start ik de zaterdags bij de B pony's (waars laatste wedstrijd met hem) en zondags moet ik helpen!
Waarom, gaat de pony weg, of stop je met wedstrijden?
Dan hoop ik dat je een hele fijne wedstrijd hebt als afsluiting!
elise01 schreef:ja dat vonden wij ook al raar
M'n vader zei ook al, kunnen ze die 2 pony's ook wel op de zondag ervoro doen ofso

miss_jumpy schreef:Ik denk dat ik het wel snap hoor. Komt er dan wel een andere pony?

viefdepief schreef:Ik heb me net afgemeld omdat mijn pony een trap in het weiland heeft gekregen en niet optijd weer fit is
Maar hierdoor is wel het eenmalige aanbod ontstaan:
Aangeboden Groom voor de zaterdag!