Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ik heb hem alsnog in stap over de hindernis laten gaan. Halverwege het pad kreeg hij hindernis 2 in zicht en hij draaide om (door de bossen) ik kreeg de rem er weer op en ben weer verder gereden. Alles goed tot de afsprong, al ruim voor de hindernis stond ie weer stil, pakte het bit vast en ging ie weer door de bossen langs de sprong!! Ik heb getwijfeld te stoppen, maar wilde niet toegeven aan zijn gedrag. Dus toch maar doorgereden, uiteindelijk nergens meer problemen gehad. En ik kwam dus met twee weigeringen (en 70 strafpunten voor tijd) de cross uit en ben gemotiveerd om door te gaan, ook al is het soms moeilijk!!
dus het komt zeker goed

) Springzadel maar op gedaan en naar de dressuurringen, waar degene die voor mij was al halverwege de proef was. Na heerlijk 3 minuten te hebben los gereden kon ik dus de ring in, uiteindelijk ergens in de middenmoot geeindigd.
Op 9 ging dat dus niet goed en zat hij met zijn pootjes in de trippel, afgestapt, pootjes eruit gehaald en opnieuw aangereden en dat ging prima. De relatief lastige paddestoelen het bos in gingen probleemloos, het simpele 1e steiltje van de dubbel daarna had ik weer een stop! Toen was ik het wel een beetje zat met hem, flink boos geworden en toen ging het beter. Bij het water had hij al besloten dat het verstandiger was om er maar in 1 keer in te gaan, dus dat was prima. En jawel, de laatste 3 sprongen gingen eindelijk fijn!

Springen ging soepel en de cross was lekker te rijden.. uitendelijk tikkie te snel dus kon laatste stukje in lekker handgalopje doen. Uiteindelijk geen prijs gewonnen, maar daar gaat het niet om lekker geredene en paardje heb weer kilometers gemaakt 
maar wel weer een leerzame dag.
en twee na jou springen en crossen