Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dus ik start sowieso..

rowo schreef:Wou zaterdag verkennen maar moet met mn nichtje op concours. Wordt dus vrijdag verkennen. Neem misschien de camera mee plaats ik de foto's hier wel!

NicoleRomeo schreef:rowo schreef:Wou zaterdag verkennen maar moet met mn nichtje op concours. Wordt dus vrijdag verkennen. Neem misschien de camera mee plaats ik de foto's hier wel!
oké, wil je mij dan misschien een berichtje sturen?
dat wordt dus geen foto's..
elise01 schreef:Ik vind diepenheim een super mooie cross! Alleen erg jammer dat de start zo ver weg is
Ik ga dit jaar niet na diepenheim omdat ik hem eerst goed door het water wil hebben en dan ga ik het daar nog wel is proberen! Daar zit nl waterbak in het water, wat mijne dus doodeng vind

Karin schreef:Lautje en ik zijn net in Diepenheim geweest. Er staat een erg mooie cross, mooie hindernissen en vrij technisch gebouwd. En de waterhindernis is uiteraard weer voorzien van stromend water.
Het is alleen weer een behoorlijk stuk (ruim 1 km) lopen van het hoofdterrein naar de start van de cross. Maar verder ziet het er allemaal goed verzorgd uit.