Simmie schreef:Er staat trouwens in het vraagprogramma dat 4 oktober de startlijsten online komen. Even geduld dus nog.
Ze staan er nog steeds niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Simmie schreef:Er staat trouwens in het vraagprogramma dat 4 oktober de startlijsten online komen. Even geduld dus nog.
Jorrn schreef:viefdepief schreef:
Ik ga ook voor het eerst L![]()
Dat wordt meeten
weetje...
we moeten daar foutloss rijden als we in diepenheim willen starten![]()
gaat wel lukken he

viefdepief schreef:Leuk
Wanneer ga je de cross lopen Anne?

viefdepief schreef:Leuk
Woon je heel dichtbij?

Maar mag je de fiets meenemen in de bus dan? Anne_GTI schreef:viefdepief schreef:Leuk
Woon je heel dichtbij?
Als die IJssel er niet tussen lag was ik er zo.... Nu is het 10 km ofzo. Maar als het morgenochtend droog is vind ik het geen straf om even lekker met een kind en een camera door het bos te lopen.

Jorrn schreef:als je fotos hebt moet je ze wel hier neerzetten, want ik ben tog wel beniewd![]()
andrea16 schreef:Als ik maar in Hattem ben dan weet ik het wel. Ik weet ook wel ongeveer hoe je er met de auto komt maar met de fietsMaar mag je de fiets meenemen in de bus dan?
!!!!! Uhm neej je gaat bij station langs buitensoos, einde van die weg bij de stoplichten links, rechtdoor blijven rijden, kom je langs Shell en 2 schoolgebouwen, die weg loopt dood uiteindelijk, VLAK daarvoor rechts gaan, einde van die weg links onder n tunneltje door, helemaal rechtdoor blijven fietsen, over de IJsselbrug, dan bij zo'n groot kruispunt linksaf richting Hattem, de dijk blijven volgen, kom je als je de dijk af bent langs een snackbar, over de Geldersedijk blijven rijden, net zo lang rechtdoor fietsen tot je het Heem links ziet, daar ga je rechts, ga je daarna 1e weer rechts, en dan ben je zo ong bij het concours terrein. Dit is wel iets om maar wel t makkelijkste om uit te leggen!!
)! Als je bokker bent en je loopt cross kom maar ff hallo zeggen, heb donker haar, denk bruine jas of bruin vest aan... (verder foto's in profiel!)
Skygirl schreef:Ik moet om half 9 al dressuren. Dus om half 7 weg.
Gitta1977 schreef:Als je voor het station staat (met je rug naar de voorkant van het station dus) heb je recht voor je de ABN en links bij de rotonde de Buitensoos, de bioscoop...