Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wordt zaterdagavond weer gezellig avondje op het parkeerterrein hoop ik!!! Lielle schreef:dabedoellik
*zal nu weer even on topic gaan*
Gaat er iemand nog foto's maken deze of komende week?

Lielle schreef:van de hindernissen in Gorssel
Hoop alleen wel dat Ineke en ik een beetje uit elkaar zitten qua dressuurtijden.. Anders moet ik de proef uit mn hoofd gaan leren *slik*

janneke_w schreef:Ik heb mijn tijden al!!
Liggen hier thuis, mijn moeder moet ze nog na kijken of het allemaal klopt.
Ik start in de B paarden, de eerste cross voor mij!
moet om 8.30 dressuur, 12.45 springen en om 13.15 uur dressuren!!
Heb er heel veel zin in!!!

marieketencate schreef:Haha beetje ongeduldig Sim?![]()
sim wil vast ook heeeel graag haar tijden weten, maar vindt dat ze dat als mod niet kan maken
Heb mooie tijden, kan sochtends Ineke mooi helpen en mn eigen dress om 12.16 en rond half 5 begin ik pas met springen.. Tijd zat dus!!!hesterv schreef:Startlijsten zijn al te vindenHeb mooie tijden, kan sochtends Ineke mooi helpen en mn eigen dress om 12.16 en rond half 5 begin ik pas met springen.. Tijd zat dus!!!
xxx
Eventinggek schreef:Ik zie dat de B + L paaden al vol zitwas nog aan t twijfelen omdat we dan nét terug zijn van vakantie....
miss_jumpy schreef:Eventinggek schreef:Ik zie dat de B + L paaden al vol zitwas nog aan t twijfelen omdat we dan nét terug zijn van vakantie....
wat ik niet snap is dat jij op de startlijst staat, terwijl ik mijn coupon 31 juli al op de bus heb gedaan?
edit: dit bericht van eventinggek is op 10 augustus geplaatst.