Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nickeltje schreef:Owja, moet dressuur in tenue?
mariska schreef:Ook ik mag vroeg uit bed! 8.54 uur dressuren... (Gelukkig hoef ik niet helemaal uit Noord Holland te komen zoals MissM..) Maar ik heb er zin in!!
Ik heb nog nooit een tripalon of een cross gereden. Is het hier de bedoeling dat je de cross/terreinrit van tevoren verkent?
)
.
, ik onthou het nooit. Smeejj schreef:Neehoor, die 10 km kan ze in de wei ook in rondjes lopen dus dan kan ze het buiten ook wel.
Ik vlecht haar wel in, wel zo netjes.. Alleen wat minder dat je het springparcours van te voren niet kunt verkennen, daar raak ik wel gestressed van, ik onthou het nooit.

. Maar mijn paard heeft wel een goed richtingsgevoel, vorige keer wou ik haar de verkeerde kant opsturen, drukte ze door naar de goede kant.. Dat is een goed teken
veraA schreef:YentlKG schreef:ik heb me ook opgegeven en ben er ook!! ben benieuwd hoe het is, vast wel gaaf !!
*Groom meld zich*
Ben er ook dus
Meeting is leuk!
Hoe, wat, wie, waar?

MissM schreef:Iowara: het springen is aansluitend aan de cross. Je eindigd je coss bij het springterrein, waar je dan even de tijd hebt om het parcours te bekijken, waarna je meteen gaat springen.

mariska schreef:Is het hier de bedoeling dat je de cross/terreinrit van tevoren verkent?

Paard ook!!

, maar ben benieuwd naar de andere bokkers, iig mij even aanspreken als je me herkend hoor!
met nog 3 anderen