Eventinggek, ik wist het, maar ik ben een reglementfreak
Heb vorig jara ook protest aangetekend, in Princenhage, en gelijk gekregen. Simmie, die idd ook
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb vorig jara ook protest aangetekend, in Princenhage, en gelijk gekregen.

Ik vond t al heel netjes van Etten Leur dat ik mn inschrijfgeld terugkreeg omdat ik die nieuwe datum niet kon starten.
, is makkelijker terug te vinden op de foto's 
Gaan een beetje off-topic geloof ik

Lielle schreef:Eventinggek, ik wist het, maar ik ben een reglementfreakHeb vorig jara ook protest aangetekend, in Princenhage, en gelijk gekregen.
)

Eventinggek schreef:Rob Jansen was er best duidelijk in. Hij zei direct dat ik simpelweg te laat was met protesteren.
Lielle: Ja ik weet t, ik zal vanaf nu ook aaaaaltijd direct de uitslagen controleren hoor. Dit gaat me echt nooit meer gebeuren
Love: Ik had dit laatst nagevraagd bij Dirk Stuip maar hij zei dat Maarsbergen zeker meetelde!

Eventinggek schreef:Dus zijn we uiteindelijk toch allemaal zeer educatief bezig
GvdT: dat is idd behoorlijk achterlijk! Iedereen weet langzamerhand toch echt wel dat je dan altijd toch nog je inschrijfgeld moet betalenIk vond t al heel netjes van Etten Leur dat ik mn inschrijfgeld terugkreeg omdat ik die nieuwe datum niet kon starten.

ze keken me alleen een beetje raar aan toen ik vroeg waar de rest was
€30,- een bekertje, een lintje én een vlaai! De rest geloof ik ook gewoon lintjes + geldprijzen. (Ben toch n beetje blij dat dit me in Maarsbergen gebeurd is, ergens anders was ik misschien wel €60,- of zo misgelopen)
). Toen vroegen we ons ook af waar de rest was